Mooie tas gekocht.

Na bestelling snel bericht ontvangen dat mijn kleurkeuze niet op voorraad was. Andere kleuren aangeboden gekregen. Hieruit een keuze gemaakt en nu trotse bezitter van prachtige tas in prachtige kleur.

nee

Zuijdplas & partners bedrijfhuisvesting

Zeer goed, gebruiksvriendelijke site

snelle levering en goed verpakt

Goed, snelle levering en netjes verpakt.

Goede degelijke producten. Fijn dat er ook meerdere foto's zijn van binnenkant tas, hiermee krijg je een beeld van de afwerking en indeling. Dit heeft mij overtuigd om de tas online te kopen.

Foto's kunnen qua belichting beter, ook foto met een persoon die de tas draagt geeft een idee hoe groot de tas is.
De tas die ik bij jullie heb aangeschaft ziet er in het echt mooier uit dan...
De tas die ik bij jullie heb aangeschaft ziet er in het echt mooier uit dan op de foto. Is natuurlijk wel een leuke verrassing als je de tas uit de doos haalt.

Bijzonder mooie rode rugzak Bangkok. In het echt mooier dan op de foto. Perfect afgewerkt en van stevig leer.

Snelle levering, goed verpakt.

Toegankelijkheid / duidelijkheid bestelproces ( invoervelden en bevestiging) makkelijker maken.

Bert Simon / Burggraaf financiële Diensten

Ik heb een heren aktetas gekocht. Ik heb de tas zeer snel mogen ontvangen. Ook voldoet deze volledig aan de verwachtingen. Een kwalitatief hoogwaardig product en daarnaast ook nog zeer mooi.

Mooie, duidelijke website. Veel informatie, ook over onderhoud etc. Men komt afspraken na.

Borghmans

Ruime keuze, snelle service, goede service!
3 dagen later was mijn bestelling er al. Ook prijs kwaliteit zeer Goed!

Zeer mooie duidelijke website

De kleur van de producten duidelijker weergeven. Niet op zo een klein bolleke.

Marc Oosterkamp

Snel en betrouwbaar.

Beschrijving en afbeeldingen zijn waarheidsgetrouw

Ik had geen contactgehevens opgegeven. Taste daartoe zelf in het duister over levering. Misschien verplicht maken om daarna een nog betere ervaring te geven. Besef mij dat dit eigen keuze was. Maar... Ik had geen contactgehevens opgegeven. Taste daartoe zelf in het duister over levering. Misschien verplicht maken om daarna een nog betere ervaring te geven. Besef mij dat dit eigen keuze was. Maar meer uit gemak gedaan.

Erg goed! Afspraken goed nagekomen en het pakketje is leuk ingepakt als cadeautje. Verder mooie kwaliteit producten.

Rita

Ik ben zeer tevreden,
ik had een tas besteld die nog niet leverbaar was
hiervoor kon in een andere (vergelijkbare) krijgen die 10 euro duurder was
dit hoefde ik niet bij te...
Ik ben zeer tevreden,
ik had een tas besteld die nog niet leverbaar was
hiervoor kon in een andere (vergelijkbare) krijgen die 10 euro duurder was
dit hoefde ik niet bij te betalen
super oplossing, de volgende dag had ik de tas in huis

mooie kwaliteit tassen
snelle levering
service geweldig

nvt

Marcel Post

Goede levering, mooie tassen

Scherpe prijsstelling

Wellicht iets meer praktische info over tassen.