Facturen worden niet voorzien van de nodige vermeldingen : BTW-nummer, vermelding "factuur", etc...

Bijzonder slechte service naverkoop, eens het geld binnen is laten ze je stikken

Slechter dan dit kan echt niet : zeker niet kopen via deze site !!!!!!

Marjon Niessen

Fantastische service! Meedenkend in het proces, als er iets technisch mis gaat. Ze nemen snel contact op en denken mee naar oplossing die voor de klant prettig zijn.
Inmiddels 2 tassen hier...
Inmiddels 2 tassen hier gekocht en deze bevallen beide erg goed. Het leer blijft mooi!

wim de wit

Zéér positief, erg tevreden over de reactie van mijn foutieve bestelling (2x hetzelfde produkt en betaald)
zéer klantvriendelijke benadering, probleem werd direct opgelost en geld binnen 2 dagen retour.

zie bovenstaande
ga door op deze ingeslagen weg.

bestelde tas Caserta (TL 141324) had één nadeel
mijn prachtige pen en potlood (Kado 25 jarig jubileum) pasten niet in de lederen pennenhouder,
oorzaak: te nauw.
vond ik wel erg...
bestelde tas Caserta (TL 141324) had één nadeel
oorzaak: te nauw.
vond ik wel erg jammer!

Website

Ja .... stuur een email ter bevestiging van de verzending van de tas!

Prima.

Straalt kwaliteit uit

De cookies maken dat je wel erg het gevoel krijgt achtervolgt te worden. Niet prettig.

Vlotte levering ! Alles prima !

Annemarie Meyer

Zeer correcte en vlotte afhandeling van de bestelling.de foto's liegen niet.je krijgt super kwaliteit ? zeer tevreden klant!

Ineke

Goede ervaring. Reistas was aanvankelijk niet direct leverbaar, maar ik werd daarover goed geïnformeerd en de zending kwam precies zoals aangekondigd.

Communicatie, toen directe levering niet mogelijk was

Niet

Super snelle levering
Geweldige tas

Producten vergelijken naast elkaar

Gunther C

Alles top!
Vlotte afhandeling, snelle levering, goede communicatie, prima service

Zeer snelle levering + goede communicatie en service