THIENPONT

Zeer dualiteit,klassetassen.
Leuk dat er binnenin geen indelingen zijn.

Stevig wat retro

BERNARD PARTICULIER

Wat een geweldige service bij Italiaanse tassen.nl zeer klantvriendelijke benadering als je bij afwezigheid van Helma een berichtje inspreekt wordt je gelijk daarna teruggebeld en kun je je... Wat een geweldige service bij Italiaanse tassen.nl zeer klantvriendelijke benadering als je bij afwezigheid van Helma een berichtje inspreekt wordt je gelijk daarna teruggebeld en kun je je verhaal kwijt GEWELDIG maak je niet bij iedere winkel mee alles wat je koopt is first quality en van hoog afwerkings niveau chappo wil je echt een mooie goede tas kopen en goede service verwachten raad ik iedereen aan ITALIAANSE TASSEN .NL. geweldig bedrijf mooie tassen fantastische service. bernard. een klant die zeker terugkomt een echte aanrader dus!

zeker snelle levering ,goede kwaliteit en zeer klantvriendelijke benadering.

Het kan niet beter dus ik zou niets weten.

Marc Habets

Kreeg aanvankelijk geen reactie op mijn bestelling. Maar op mijn telefoontje werd snel gereageerd en werd het bestellingsproces snel in gang gezet.

Binnen een week werd de tas via DHL geleverd. Tas was prima verpakt en tas zag er geweldig zoals beloofd.

Op de website staat indien de bestelling op werkdagen voor 16 uur wordt gedaan dezelfde dag de bestelling wordt verzonden. Ik had de bestelling op vrijdag 15 uur gedaan en de bestelling werd de week... Op de website staat indien de bestelling op werkdagen voor 16 uur wordt gedaan dezelfde dag de bestelling wordt verzonden. Ik had de bestelling op vrijdag 15 uur gedaan en de bestelling werd de week erop pas verzonden. Dus belofte wordt niet helemaal waar gemaakt. Maar desondanks prima kwaliteit en service en persoonlijk contact. Wat ik erg op prijs heb gesteld. We bestellen zeker nog eens een tas!

Alles super geregeld . Netjes ingepakt

Rad

Snelle levering, prima kwaliteit tas! Erg tevreden.

Anne

Super service!

Reageren snel en persoonlijk!

Goede complete levering

Nvt

Rob

Prima, goed telefonisch advies en tijdige correcte levering uit Italie.

Een Belg

Mijn bestelling verliep vlot. Geen enkele slechte ervaring gehad met mijn bestelling.

Correct verloop van de bestelling en kwalitatieve producten.