After sales \ After sales
7.3/10

Luc Hofstede

Goede Incompany training gehad

Sterke punten \ Strenghts

Trainer met veel praktijkervaring.

Geen.

ATOS

Zojuist mijn AZURE AZ-300/301 certificering gehaald. Mijn abonnement op de IT-University Online Academy heeft me daar prima bij geholpen. Mede ook door de oefenexamens. Kan onbeperkt leren en ga nu... Zojuist mijn AZURE AZ-300/301 certificering gehaald. Mijn abonnement op de IT-University Online Academy heeft me daar prima bij geholpen. Mede ook door de oefenexamens. Kan onbeperkt leren en ga nu door met ITIL 4. Ik kan dit aanbevelen!

Heel veel goede content.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

Meer standaard leerpaden toevoegen.

I am not alowed to share.

High quality virtual classroom training

Very experienced trainer.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

None. Everything was fine. Training, ebooks, labs, practice tests. Complete package to pass for the exam.

B. de Vries

Ik hou met de IT-University Online Academy al jaren mijn kennis op peil. Mede door de vele oefenexamens slaag ik altijd in 1x voor de examens. Kan ik aanbevelen.

Sterke punten \ Strenghts

Alle nieuwe titels zijn snel beschikbaar.

Ronald Kramer

Office 365 opleidingstraject gedaan met IT-University waarbij al onze mensen zijn getraind in het gebruik. Het geheel verliep naar volle tevredenheid.

Sterke punten \ Strenghts

Veel flexibiliteit en actief meedenken zorgden er mede voor dat alle soeplen en plezierig is verlopen.

Geen. Ga zo door.

Karel Visser

Opleidingscatalogus opnieuw verlengd. Super handig om op deze manier mijn kennis op peil te houden.

Sterke punten \ Strenghts

Heel veel trainingen voor een laag bedrag.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

Ik zou graag eerder een update ontvangen wanneer er nieuwe trainingen zijn toegevoegd.

Monica Mandai

We trained via live virtual classroom sessions. This worked very well.

Sterke punten \ Strenghts

Good and experienced trainer.

Non.

Klaas van Hattem

We hebben goede ervaringen met IT-University en gebruiken de opleidingscatalogus om al onze mensen te trainen. DFat werkt goed. Slagingspercentage van de mensen is hoog.

Sterke punten \ Strenghts

Met de opleidingscatalogus hebben onze mensen onbeperkt toegang tot heel veel trainingen en kunnen ze leren wanneer dat het beste past. Werkt uitstekend.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

We zouden wat beter geĆ¼informeerd kunnen worden over nieuw toegevoegde trainingen. Al realiseer ik me wel dat dit er heel veel zijn steeds.

Casper de Vries

Opleidingscatalogus is compleet en bevalt erg goed.

Sterke punten \ Strenghts

Alle trainingen vind ik in de opleidingscatalogus. Vooral de SAFARI ebooks zijn super. Kunnen ook offline gelezen worden.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

Ik zou wat beter op de hoogte gehouden willen worden over nieuw toegevoegde titels.

Andy White

Virtual training was great!

Sterke punten \ Strenghts

The teacher has learned us a lot because of his own experiences combined with his knowledge and teaching skills.

Verbeterpunten of tips / Improvements or suggestions

No tips for improvement. But I want to advise others students to use two monitors when you use the digital Microsoft book. One for reading the book and one for the practice labs.