Snelheid
Verloop van het proces
8.3/10
Kennis van zaken

Tomas

Pieter van IT-Mediair heeft mij geholpen aan een nieuwe baan. Ik werd tijdens het proces goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd. Daarnaast kon ik goed voorbereid op gesprek bij een tweetal...

- Marktkennis
- Goed advies

Het gehele proces duurde vrij lang

Tom

Via IT-Mediair kreeg ik passende mogelijkheden tot een nieuwe job. Hier heb ik drie uitgezocht en ik begin 1 december aan mijn nieuwe uitdaging!

Persoonlijk contact en er wordt goed geluisterd.

Hugo

Via IT-Mediair een stage plek gekregen en daarna aan baan!

Persoonlijk en kundig advies

Mark Rebel

Snel schakelen en goede profielen.

Prima geholpen

Eppinga B.V.

Zeer adequaat. Pieter ingeschakeld voor het invullen van een Sales functie. Door zijn hulp binnen 2 weken 3 goede kandidaten gekregen.

Persoonlijk, snel & vaardig

Denise (HR Manager)

Prima, leveren snel en kennis van zaken.

Direct een kandidaat op gesprek

Helaas meerdere opties voor deze kandidaat waardoor hij niet voor ons koos.

Goed. Snel kreeg ik twee kandidaten voorgesteld en een van de twee werkt nu bij ons.

Snel geregeld

Jaap Mulder

Goed geholpen aan een nieuwe job waar ik me helemaal thuis voel! Ik kreeg direct meerdere opties en had binnen twee weken een nieuwe job

Veel mogelijkheden

Nvt

Jaap Mulder

Veel mogelijkheden

Nvt

IT-Mediair heeft ons onlangs geholpen aan een developer. We zijn erg te spreken over de samenwerking en onze nieuwe medewerker. Zeker voor herhaling vatbaar.

De snelheid van de service en passendheid van de kandidaat.

Misschien een idee om het aanbod uit te breiden. Niet alleen .NET en PHP developers.