8.5/10

Een vlotte en correcte afhandeling.
De levertijd was zoals belooft binnen de tijd.

Kwalitatief goed materiaal.
Op voorraad = snelle levertijd

Het bestelde artikel had van zichzelf een sterke verpakking . Omdat ik 3 artikels bestelde werden deze gewoon samen verpakt met sterke bandjes waardoor de inhoud van buitenaf zichtbaar was.
Ik liet de 3 fietshouders op het bedrijf waar ik werk leveren waardoor ik van een aantal nieuwsgierige collega's vragen kreeg. Eventueel in een papier of folie verpakken zodat dit niet voor iedereen zichtbaar is.
Anderzijds is dit voor jullie extra reclame voor dit artikel.

Wim Rukkers

Sneller levering

Wim Rukkers

Sneller levering

Jan

Scherpe prijzen, snelle levering

Een zadel 3 weken proberen voor aanschaf is heel fijn. Ik kreeg zelfs nog bijna 1,5 week extra tijd om te proberen omdat ik nog twijfelde. Een nieuw zadel toegezonden toen ik besloot m aan te...

Veel info op de website en als je vragen hebt telefonisch of via de mail goed bereikbaar.

Geen verbeterpunten wat mij betreft.

Ron

Prima, doen wat ze beloven en goede kwaliteit en kennis van zaken.

Perfecte service, denken met je mee en hebben geduld. Vragen worden altijd snel beantwoord.

Niets veranderen alles is goed.

Ron

Een prima bedrijf!!!! Doen wat ze beloven en denken graag met je mee.

En perfecte service en heel veel geduld. Voor mij in ieder geval een goede reden als ik weer wat nodig heb, wat zij kunnen leveren, ik daar ga kopen.

Niet verbeteren alles is goed zo!!!!!

Alles goed geregeld
Veel mogelijkheden om te proberen en terug omtewisselen

Om wissel mogelijkheid

Betere uitleg voor de juiste afstelling zadel

Monique Jacobs

Slechte ervaring! Product wordt niet geleverd en geen reacties op mails hierover.

nee, geen enkele

de klantvriendelijkheid is erg slecht. Ondanks de toezegging komt er geen track & tracecode. Mails hierover worden niet beantwoord. Het product is na 2,5 week nog steeds niet geleverd. Mails hierover worden niet beantwoord. De klant is hier geen koning maar er is algehele desinteresse in de klant.

Zeer slecht, contact moeilijk, doen niet wat ze zeggen. Bestelling nog steeds niet ontvangen 7 dagen nadat het verzonden is volgens bedrijf.

Stuur bevestigingsmail en reageer op vragen, als je belooft te reageren doe dit dan ook.