8.5/10
7.9/10

Van walsem

Vanaf het eerste contact zijn wij keurig en met kennis geholpen, waar krijg je nog twee zadels om drie weken te proberen!!! En bij aanschaf van het zadel werd keurig de portokosten verrekend

Kennis omdat het een bijzonder zadel is en keurige levering

Eigenlijk niet

P.luijkx

Prima had nog een vraag hierover prima antwoord gekregen

Vele bedrijven kunnen nog iets leren V an dit bedrijf

Hopelijk kunnen ze hun nivea wat ze nu hebben vasthouden dat zou al prestatie van formaat zijn.

Frederic Goetry

Reeds in het verleden een ISM zadel (Podium) aangekocht.

Een heel vlug, maar vooral heel duidelijk en correct antwoord op mijn vraag via email!!

👍🏼

Snelle levering, product van hoge kwaliteit

Rob van den Munckhof

Komt afspraken niet na...helaas

dit bedrijf had de steady racks (ophangsysteem voor de fiets) te koop staan, niet te duur, wat op zich heel fijn is.
Helaas was de zending van twee steady racks niet compleet, er ontbraken twee steuntjes voor het achterwiel in te laten steunen.
Deze steunen zijn helaas nooit nageleverd, ondanks vele verzoeken via mail, Whats App en telefoontjes.

Tip: kom je gemaakte afspraak na om die steuntjes na te leveren!

Langelaar-Aalberts

Super goed

Je wordt netjes te woord gestaan via telefonische contact

Ik heb nog geen ervaring, ik heb wel een zadel besteld maar het is nog niet gemonteerd. Mijn man weet namelijk niet hoe dat moet.

Duidelijke beschrijving hoe je een zadel bevestigd.

Een vlotte en correcte afhandeling.
De levertijd was zoals belooft binnen de tijd.

Kwalitatief goed materiaal.
Op voorraad = snelle levertijd

Het bestelde artikel had van zichzelf een sterke verpakking . Omdat ik 3 artikels bestelde werden deze gewoon samen verpakt met sterke bandjes waardoor de inhoud van buitenaf zichtbaar was.
Ik liet de 3 fietshouders op het bedrijf waar ik werk leveren waardoor ik van een aantal nieuwsgierige collega's vragen kreeg. Eventueel in een papier of folie verpakken zodat dit niet voor iedereen zichtbaar is.
Anderzijds is dit voor jullie extra reclame voor dit artikel.

Wim Rukkers

Sneller levering