Deskundigheid
Communicatie

T. Vinken

Prima! Ivo is the man.

Snel en adequaat.

Tip: Ivo zou nog een keer langskomen om ons te doek te bekijken/vervangen.
Het is namelijk enorm doorgehangen.
Misschien goed om in de winter te doen, als het er toch af moet...

Eric Manders

Zeer prettig en direct contact, bereid tot meedenken en goede service.
snelle en open communicatie, veel mogelijkheden, goede kwaliteit

uitgebreide mogelijkheden van materialen en producten (custom oplossingen)
goede service, duidelijkheid, achter eigen product staan

neen

Ramakers

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ja, wij zijn het juiste schaduw ter plekke uit gaan zoeken, zodat we ook de juiste kleur konden kiezen.

W&W Tuinen bv

Prettige ervaring met goede service

bij 1 bestelling de 2 verschillende kleuren creme geleverd gekregen maar dit is goed opgelost.

Prettige ervaring nav vragen mbt de mogelijkheden van maatwerk harmonica doek en bijpassende hoes.

helder en duidelijk en reëel antwoord. Men begrijpt waarom de klant en bepaalde wens / afweging heeft en respecteerd die.

Herman Wentink

Bijzonder prettig en behulpzaam bedrijf met vriendelijke mensen

Toen bestelling dreigde niet op tijd te komen was één telefoontje voldoende om het bedrijf in aktie te laten komen

Wij zijn tevreden over deze webshop. Prima overleg gehad en de levering was ook top. De doek zelf was lichter dan verwacht, kleuren bekijken op de computer is toch lastiger. Een staal met stoffen... Wij zijn tevreden over deze webshop. Prima overleg gehad en de levering was ook top. De doek zelf was lichter dan verwacht, kleuren bekijken op de computer is toch lastiger. Een staal met stoffen zou niet verkeerd zijn. Doordat de kleur lichter is uitgevallen hebben we nu dus ookal vlekken erop, erg jammer!

Overleg via de mail ging prima.

Reactie ISlifestyle:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Op aanvraag sturen we altijd vrijblijvend een kleurstalen boek op zodat u alle kleuren uit ons assortiment in het echt kunt zien en voelen, helaas is dit bij u niet het geval geweest, vanaf de computer zijn kleuren inderdaad vaak anders dan in het echt.
De vlekken die u in het doek heeft, wanneer deze natuurlijk van aard zijn, kunt u er vrij eenvoudig vanaf poetsen met wat handzeep en een doekje.
Mvg. ISlifestyle

Verbraak

Gemoedelijk als het kan en zakelijk als het moet.

Service prima

Ik zou niet weten wat.