Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

jacqueline vendeloo

Top!

Goede uitleg en snelle service

De Vreemde Vogel

Prettig manier van werken.

Samenwerking.

Helaas geven de zeilen bij ons op meerdere punten nog problemen. Ik ben heel benieuwd naar de eindoplossing,

Reactie ISlifestyle:

Goedemiddag,
We hebben een heel mooi plan klaar liggen die ik jullie zoals besproken de 14e als ik bij jullie ben zal presenteren, dit gaat helemaal goed komen!
Mvg. ISlifestyle

LV

Werden direct teruggebeld, hadden snel een offerte en de uitvoering geheel op tijd en naar wens.

Snelle telefonische reaktie, snelle en nette prijs én snelle realisatie

Snel, flexibel, accuraat

zie hierboven

Leverantie is goed, maar wacht nog steeds op antwoord op de vraag over de bevestiging.

Reactie ISlifestyle:

Beste,
Onze excuses voor het ongemak.
Een ieder weet dat wij vrijwel altijd binnen 24 uur reageren.
We nemen buiten dit forum vandaag nog contact met u op.
Mvg. ISlifestyle

Wijco groen

Prima service

Snel bericht, nette afhandeling

Misschien login zakelijke klanten

Ivonne

Goede ervaring met ISlifestyle. Fijn contact via de mail en via de telefoon. Reageert snel op vragen en komt met voorstellen.

Denkt mee en komt met advies. Is geduldig en niets is te veel. Bij verandering, omdat wij er nog niet uit waren, werd er een paar keer een nieuwe situatieschets gemaakt waardoor wij een goed inzicht... Denkt mee en komt met advies. Is geduldig en niets is te veel. Bij verandering, omdat wij er nog niet uit waren, werd er een paar keer een nieuwe situatieschets gemaakt waardoor wij een goed inzicht en overzicht kregen. Zonnedoeken ook laten bevestigen door ISlifestyle. Komt afspraak na, uitermate beschaafd persoon, vriendelijk en netjes alles opgehangen. Ook bij het bevestigen van de zonnedoeken werd er gekeken naar de beste c.q. mooiste manier van bevestigen.

Hebben wij niet. Zijn zeer tevreden.

De Kasteelhoeve Geldrop

Bij ons zijn er op het terras een aantal schaduw doeken geplaatst in verschillende grote. Bevestigd aan houten palen.
Van te voren een nette offerte gekregen met een 3D tekening. Dat geeft een...
Van te voren een nette offerte gekregen met een 3D tekening. Dat geeft een duidelijk beeld. Alles werd snel gerealiseerd en dat was erg fijn.

Prijstechnisch erg goed naar tuurlijk. Maar daar buiten goed mee kunnen denken met klant en goede kennis van zaken.
Snelle plaatsing en goede communicatie.

John de Lange

Meerdere keren ben ik meegeweest op karwei met de eigenaar. De manier waarop hij met zijn klanten omgaat is uiterst correct. Het werk wordt goed en netjes afgeleverd. Mocht er toch iets misgaan, dan... Meerdere keren ben ik meegeweest op karwei met de eigenaar. De manier waarop hij met zijn klanten omgaat is uiterst correct. Het werk wordt goed en netjes afgeleverd. Mocht er toch iets misgaan, dan is er geen discussie. Alles wordt dan in overleg met de klant en naar zijn tevredenheid opgelost. Voor hem geldt zondermeer "de klant is koning".

Service en klantvriendelijkheid zijn de sterke punten. Vanwege jarenlange ervaring kunnen goede adviezen gegeven worden. Een ander heel sterk punt is maatwerk. Als de standaarddoeken niet voldoen,... Service en klantvriendelijkheid zijn de sterke punten. Vanwege jarenlange ervaring kunnen goede adviezen gegeven worden. Een ander heel sterk punt is maatwerk. Als de standaarddoeken niet voldoen, kan er altijd maatwerk geadviseerd worden. Deze kunnen in een mooie presentatie weergegeven worden, zodat klanten bij voorbaat al weten wat ze krijgen. Ze zien hoe het gaat uizien.

Richting klanten zie ik geen verbeterpunten.

Goede kwaliteit producten en goede hulp bij niet standaard sail wave scherm

Goed product en ok op mijn vraag of het later geleverd kon worden kreeg ik alle medewerking.

Bij mijn Sailwave met een breedte van bijna 3.60 m was maar het transport gebaseerd op 1 katrol systeem, zelf verbeterd naar een dubbele lijn.