Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

basisschool de Lelie

Via internet zochten we contact, met de vraag om meer informatie.
Ivo is daarna op bezoek geweest, en praatten we van alles door.
De offerte is binnengekomen, en nog eens aangepast. Via internet zochten we contact, met de vraag om meer informatie.
Ivo is daarna op bezoek geweest, en praatten we van alles door.
De offerte is binnengekomen, en nog eens aangepast.
De plaatsing verliep goed; één onderdeel is nog gewijnzgd

Snelle reactie op onze vragen/mail.
Meedenken met onze situatie.

Onze school werd gezien als zelfde klant als kinderopvang. Vaak gaat het dan om kleine kinderen. Hierdoor zijn de doeken bij ons wat laag geplaatst. Terwijl ons eerste gesprek toch ging over... Onze school werd gezien als zelfde klant als kinderopvang. Vaak gaat het dan om kleine kinderen. Hierdoor zijn de doeken bij ons wat laag geplaatst. Terwijl ons eerste gesprek toch ging over risico's van leerlingen die van alles op de doeken kunnen gooien .

Johan

Prima zaken mee te doen. Snelle afhandeling.

Reactietijd & opvolging

Ga zo door.. :)

Familie Verlinde

We zijn héél tevreden over onze aankoop bij IS Lifestyle, het op maat gemaakte doek past perfect op de pergola . Heel vriendelijke en behulpzaam contact via telefoon en mail, hele vlotte en vlugge... We zijn héél tevreden over onze aankoop bij IS Lifestyle, het op maat gemaakte doek past perfect op de pergola . Heel vriendelijke en behulpzaam contact via telefoon en mail, hele vlotte en vlugge service.

Heel behulpzaam zodat we de juiste afmetingen en doek konden bestellen, de levering was zelfs veel vlugger dan voorzien.

Netjes te woord gestaan toen we vragen hadden.
Vervolgens bestelling gedaan, die goed geleverd werd. We werden ook goed op de hoogte gehouden via Pack&Trace (of zoiets)

Piekart, Gerard

Gewoon goed

Directe en persoonlijke benadering. Ook de snelle bezorging voelt positief.

Mogelijkheden van producten uitbreiden. Voorbeeld: Een schaduwdoek kan dienst doen als carport.

Montee

makkelijk

snelheid was niet binnen 24-48 uur maar toch nog snel

De Kluis

Fantastische service, producten van topkwaliteit!

Alles volgens afspraak een echte aanrader

Prijs/kwaliteit
Levering
Installatie

Doe zo voort

Fam. de Groot

Wij hebben nu al een aantal jaren een schaduwdoek wat wij in Spanje als carport overkapping gebruiken. De zon komt er bijna niet doorheen en na al vele jaren is de kwaliteit niet achteruit gegaan.... Wij hebben nu al een aantal jaren een schaduwdoek wat wij in Spanje als carport overkapping gebruiken. De zon komt er bijna niet doorheen en na al vele jaren is de kwaliteit niet achteruit gegaan. De kleur blijft mooi en vervaagd niet. Zelfs het model blijft strak. Het enoge wat we doen is regelmatig de troep die van de bomen komt eraf kloppen .

goede kleurechtheid.
modelvast.
prijs/kwaliteit

ga vooral zo door.

Gemiddeld

Kwaliteit doek.

Sterre

Goed persoonlijk contact. Adequate probleem afhandeling. Reactie was soms snel, liet soms op zich wachten. In totaal een positieve ervaring.

Goede service: retour/ruilen was geen probleem

Sneller reageren, of in ieder geval laten weten dat het bericht gelezen is en dat er aan wordt gewerkt. Voorkomen dat emails in spamfilter terecht komen :-)