Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Nelly Janssen

IS lifestyle stond op de bloem en tuin beurs, we zagen direkt dat de pergola met wavesail perfect in onze tuin zou passen, er is een afspraak gemaakt en binnen 2 weken stond hij in onze tuin.

Alles is op korte termijn geregeld van het eerste contact tot plaatsing.
Het contact was prettig zeker ook met de mannen die de pergola kwamen plaatsen.

Ik zou het zo niet weten.

Behulpzaam met keuze maken
Bereikbaarheid is goed
Belt terug al nodig is.

nvt

nvt

Mat Geusen

Nadat we een mail gestuurd hadden waarin we informatie vroegen over een shaduwdoek kregen we vrijwel direkt een reactie. Een afspraak volgden hierop waarin eea besproken is. Aan de hand van de tekeningen die we via mail mochten ontvangen hebben we het schaduwdoek besteld.

Marleen

Ik heb door IS Lifestyle een pergola met wavesail op mijn dakterras laten plaatsen en dat is heel goed bevallen! De mensen achter Is Lifestyle zijn heel klantvriendelijk, de... Ik heb door IS Lifestyle een pergola met wavesail op mijn dakterras laten plaatsen en dat is heel goed bevallen! De mensen achter Is Lifestyle zijn heel klantvriendelijk, de prijs-kwaliteitverhouding is top en ik ben heel erg blij met het eindresultaat!

- Klantvriendelijkheid
- Prijs
- Snel antwoord op e-mails

Geen idee

Bart

Mooi materiaal, goede kwaliteit

Deskundigheid bij medewerkers.

Iets nauwkeuriger te werk gaan bij maatwerk oplossingen (deel van montagemateriaal niet geleverd)

Twee waivesails, waterafstotend, geleverd voor onder pergola van 4x10 meter. Inventarisatie op locatie en laten plaatsen/ophangen.

Kwaliteit doek is degelijk en mooi. Ontwerp past bij situatie.

Verbeteren kan op algeheel ontwerp en de afwerking. Achteraf zijn nog enkele aanpassingen nodig geweest omdat de constructie het water niet afvoerde. Dit hield o.a. in het doek opnieuw hangen. Ook... Verbeteren kan op algeheel ontwerp en de afwerking. Achteraf zijn nog enkele aanpassingen nodig geweest omdat de constructie het water niet afvoerde. Dit hield o.a. in het doek opnieuw hangen. Ook omdat de zeer sterke houtconstructie zelfs begon te buigen.
Daarnaast waren de aluminium buizen te lang en staken overal uit.

Sytze

Super bedrijf! Er komt snel iemand langs die meedenkt in alle mogelijkheden en goed advies geeft over de diverse opties. Vervolgens komt snel een offerte voor de opties die we hadden besproken en... Super bedrijf! Er komt snel iemand langs die meedenkt in alle mogelijkheden en goed advies geeft over de diverse opties. Vervolgens komt snel een offerte voor de opties die we hadden besproken en binnen 2 weken kon het worden geplaatst!

Persoonlijk contact en zeer snelle levering.

Geen! Alles was top!

Perfect! Top!

Snelle handelen, snel afspraak maken en snel leveren!

Riegman

Ik was op zoek naar een waterdicht schaduwdoek op maat. Zelf een tekening aangeleverd en volgens planning keurig het schaduwdoek geleverd gekregen. Prima kwaliteit inclusief montage ogen en touw.

Margriet Wijland/NHB De Lelie

Goed, snelle reactie, meedenkend

Snelle reactie! Bij alles, op de mail, op korte termijn neergezet.

Misschien zullen sommige mensen vinden dat u té graag wilt verkopen en dat irritant vinden.

Reactie ISlifestyle:

Hallo Margriet,
Bedankt voor je leuke review!
Het zal mijn enthousiasme en passie voor mijn bedrijf wel zijn vermoed ik!
Wederom bedankt voor je feedback!