Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Van der Velde

Prettige mensen, professioneel bedrijf.

Persoonlijk contact.
Goed product
Mogelijkheid om thuis langs te komen, mocht er in de toekomst wat zijn

Mailcontact werkte beter dan telefonisch (niet terugbellen)

De eerste contacten verliepen vlot. Een bestelling volgde en Yvo kwam installeren. Maar na een paar maanden kwamen de paal en de ogen waaraan de zeilen hingen los. De paal kwam hij herstellen. Van... De eerste contacten verliepen vlot. Een bestelling volgde en Yvo kwam installeren. Maar na een paar maanden kwamen de paal en de ogen waaraan de zeilen hingen los. De paal kwam hij herstellen. Van de ogen zei hij dat het normaal was. Maar sinds deze zomer komt één van de ogen losser en losser te zitten. Dit hebben we dan ook gemeld; we kregen de belofte dat deze in het voorjaar '19 hersteld zal worden. Daar kunnen we voorlopig mee leven.

Heel klantvriendelijk; denken mee naar een oplossing.

Rouwenhorst

Beste heer Sanders, 6weken geleden een harmonicadoek ontvangen met een productie fout in het doek. Ondanks mondelinge en schriftelijke toezegging om een vervangend exemplaar te sturen nog geen... Beste heer Sanders, 6weken geleden een harmonicadoek ontvangen met een productie fout in het doek. Ondanks mondelinge en schriftelijke toezegging om een vervangend exemplaar te sturen nog geen nieuwe ontvangen. Het geduld begint op te raken. Met vriendelijke groet R Rouwenhorst

Gemaakte afspraken nakomen.

Reactie ISlifestyle:

Beste,
Helaas lag de wisseling en de daarbij behorende datum van het nieuwe wavesail buiten onze macht qua levering daar we afhankelijk waren van de producent om dit op te lossen.
Normaal...
Beste,
Normaal gaat dit vrij snel, in de vakantie periode was dit helaas nu even niet het geval.
Ze waren in afwachting van uw wavesail waarna ze een nieuw exemplaar op konden sturen, i.p.v. eerst een nieuwe te leveren waarna we uw wavesail weer retour zouden ontvangen.
Al bij al een wat ongelukkige miscommunicatie!
Inmiddels moet u alweer een tijdje in het bezit zijn van een nieuwe exemplaar.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Curious Kids

Fijne ervaring.
Duidelijke communicatie. Persoonlijk contact.

Snelle levering en plaatsing

Materialen die overblijven (aarde/tegels) graag ook afvoeren

Emma

In mei een schaduwdoek besteld en snel geleverd. Kleur bleek echter totaal niet bij ons huis te passen. Bovendien stonden er grote schoenafdrukken op het doek. Dus de boel ingepakt, papieren er bij... In mei een schaduwdoek besteld en snel geleverd. Kleur bleek echter totaal niet bij ons huis te passen. Bovendien stonden er grote schoenafdrukken op het doek. Dus de boel ingepakt, papieren er bij en aangetekend retour gestuurd. Daarna bleef het stil, ook na een mail waarin beloofd werd e.e.a. uit te zoeken. Het aangetekend verstuurbonnetje nog maar eens gemaild en nog eens een herinneringsmail maar het mag niet baten, het is stil En blijft stil. We zijn nu 3 mnd verder en ik concludeer dat ISlifestyle zich niet aan zijn verkoopvoorwaarden houdt.

Zie mijn review
Ik zie in de scores geen mogelijkheid ‘geen mening’ aan te geven. Ik kan enkele punten niet beoordelen omdat ik daar geen mening over kan hebben maar moet toch iets invullen.

Reactie ISlifestyle:

Beste klant,
Onze excuses voor dit vervelende ongemak.
Beste klant,
Onze excuses voor dit vervelende ongemak.
Kennelijk is er iets mis gegaan in de automatische terugboeking via de betaalsite Mollie (waarmee u de betaling op onze site heeft verricht).
Onze excuses dat het zo heeft moeten lopen.
Met vriendelijk groet,
Shadowz

JOS GRAAT

Goed bereikbaar en hebben oor voor onze vragen.

Zeer behulpzaam.

Nee.

Zie onderstaande beoordeling

Algemeen beeld: kwalitatief goed!

Levertijd kan beter

De watermolen van opwetten

Super service!

Dini

Fijne ervaring zowel per mail als telefonisch en snelle levering.

We hebben een pergola met schaduwdoek en laten plaatsen. We zijn zeer tevreden.

Snel geleverd en vakkundig geplaatst.

Ik zou geen verbeterpunt weten.