Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Sjoukje van ‘t Hul

Ze hebben bij ons een prachtige tarp in de tuin geplaatst. Hierbij zijn we goed geholpen in het maken van de juiste keuzes. Beide heren waren erg vriendelijk en prettig in contact. De plaatsing is... Ze hebben bij ons een prachtige tarp in de tuin geplaatst. Hierbij zijn we goed geholpen in het maken van de juiste keuzes. Beide heren waren erg vriendelijk en prettig in contact. De plaatsing is netjes gebeurd, waarbij alles ook netjes werd achteruit gelaten. We zijn uitermate tevreden en erg blij met de tarp.

- klantvriendelijk
- snelle reacties
- snelle levering

Hele goede service, fijn familiebedrijf

Snel, doen wat ze zeggen

Wij zijn gisteren verrast met een prachtig shadowz doek. Super kwaliteit!

Het contact was vanaf het begin tot eind heel goed!

Prettige duidelijke site en goed contact

Christine

Prima!
Mooi product, goed advies, vriendelijke service

Vriendelijk en snelle service

Goede ervaringen, mooi bedrijf.
vader en zoon werken kundig samen.

Er wordt naar de wensen van de klanten geluisterd.

Ja,
Wanneer er beton gestort wordt voor de tuinpalen, kapje voor de mond doen voor de giftige stoffen die er vrij komen.

Het is mooi begonnen maar slecht geëindigd. Bij de plaatsing is 1) de paal losgekomen. Na dit gefixt te hebben, is ook een oog goed losgekomen. Dit hebben we gemeld najaar 2018. Toen we geen... Het is mooi begonnen maar slecht geëindigd. Bij de plaatsing is 1) de paal losgekomen. Na dit gefixt te hebben, is ook een oog goed losgekomen. Dit hebben we gemeld najaar 2018. Toen we geen antwoord kregen en na een eerste negatieve review werd ons alsnog beloofd het in het voorjaar 2019 te komen herstellen. Toen we niets van hun hoorden, hebben we weer zelf contact opgenomen. Er werden ons vervolgens twee data (steeds slechts een paar dagen op voorhand) meegedeeld... ze vielen steeds op een feestdag of een brugdag, dagen waar we niet beschikbaar waren. Na nogmaald gemaild te hebben dat we nu toch graag een oplossing hadden gehad omdat de zon al aardig begon te schijnen, kregen we geen feedback meer.
We hebben de opdracht dan maar aan iemand anders gegeven, die er wel prioriteit van gemaakt heeft!

Zolang er iets aan te verdienen viel, werden we goed geholpen.

Service na verkoop deugt niet. Als iets niet goed gedaan is van in het begin, zit je met de gebakken peren.

Reactie ISlifestyle:

Beste Sophie,
Hartelijk dank voor uw review ondanks dat deze helaas niet positief is.
Beste Sophie,
Hartelijk dank voor uw review ondanks dat deze helaas niet positief is.
In uw geval hebben we de 1e plaatsing een aantal jaar geleden inderdaad uitgevoerd in de stromende regen. Helaas is er toen bij het uitharden van de beton wat mis gegaan waardoor we dit in een later stadium hebben hersteld.
Het oog in de muur heeft een andere oorzaak. Hiervoor hebben we meerdere malen dagen voorgesteld die u telkens niet uit kwamen, in onze ogen had het al lang verholpen kunnen zijn. Tevens hebben we voorgesteld om het in orde te maken wanneer u dan niet aanwezig zou zijn, aangezien we ook achterom kunnen, dit was in uw ogen ook geen optie omdat u er graag bij wilde zijn, geen probleem natuurlijk, maar dan worden de mogelijkheden beperkt.
Het is vervelend te horen dat u denk dat we enkel en alleen komen als er wat te verdienen valt, want het gros van de klanten van ons weet wel beter, met onze service is niets mis.
We zijn blij dat u het nu toch heeft op kunnen lossen en wensen u verder nog veel plezier met de schaduwdoeken die bij u wel een prachtig gezicht geven.
Shadowz

G.Geven

Shadows : eerste contact was tijdens bloem en tuin Nuenen.
Daar mogelijkheden voor terrasoverkappingen bekeken .
Shadows in Leende bezocht .
Gevraagd om offerte te maken
Ivo...
Shadows : eerste contact was tijdens bloem en tuin Nuenen.
Daar mogelijkheden voor terrasoverkappingen bekeken .
Shadows in Leende bezocht .
Gevraagd om offerte te maken
Ivo is thuis de mogelijkheden komen bekijken . Heeft advies gegeven en alles op gemeten.
Offerte was binnen enkele dagen binnen.
Eenmaal besteld , volgde in de herfst het plaatsen van de houten pergola.
In het voorjaar is het zonnedoek geplaatst en de 2 rolwanden.
We zijn dan ook tevreden over het verloop.

Het contact verliep gemakkelijk . Prettige communicatie. Klantvriendelijk.
Komt afspraken na.
Professioneel materiaal cq gereedschap.

Er zijn wat onduidelijkheden geweest over de offerte, levering materialen en planning. (Mail verkeer)

Goede service, snelle reacties, altijd bereikbaar. En mooi product voor een mooie prijs.

De snelle reactietijd zorgt voor een zeer persoonlijke service.

Ik ben werkelijk over alles tevreden, kan geen verbeterpunten noemen.

Rupert

Ik ben van mening dat Shadowz een keurig bedrijf is dat serieus omgaat met klanten en een goed product en goede service verleent.
Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Vriendelijk, vlot, vakkundig, komen afspraken na

EG

Perfect

Op tijd leveren en als er is niet goed is wordt het direct opgelost.

Controle uitvoeren voor een product wordt verstuurd.