Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

B.Deiman

Professioneel schaduwdoek boven serre bevestigd.

Degelijk duurzame materialen, mooie afwerking.

Wijziging in de afspraak, vooral vlak voor de afspraak graag telefonisch niet per mail.

Willem Roggeveen

Mooi schaduwdoek geplaatst boven oprit. Voldoet uitstekend.

Degelijke, sterke uitvoering. Perfecte afhandeling van de opdracht en erg plezierig contact tijdens het hele proces.

Zou niet weten wat

Gommers

Komt afspraak na

?

de Voogd

ISlifestyle heeft bij ons een prachtig schaduw doek geinstalleerd.

Klein en betrouwbaar bedrijf, hoge kwaliteit spullen en service.

Installatie datum de dag van te voren verzet omdat de spullen niet. Dit hadden we graag eerder vernomen.

van den Akker Geldrop

Shadowz is een familiebedrijf waar vader en zoon samenwerken.
We zochten een oplossing tegen het nat worden van onze tuinmeubelen
In Leende hing een oplossing aan palen ,wij hebben...
Shadowz is een familiebedrijf waar vader en zoon samenwerken.
We zochten een oplossing tegen het nat worden van onze tuinmeubelen
In Leende hing een oplossing aan palen ,wij hebben contact opgenomen met Gerard Sanders en onze situatie voorgelegd ,deze is ter plaatse komen kijken
Hiervan heeft hij een 3 D tekening gemaakt .
Na wat aanpassingen heeft zoon Ivo het 3D structuurdoek ingemeten,en na een levertijd van 3 weken is het doek opgehangen en siert nu onze tuin.

Wij hebben de samenwerking met Shadowzals zeer prettig ervaren.

Zeer prettig in communicatie.
Deskundig en willen graag meedenken

Fijn, net bedrijf. Kundig en service gericht.

Prima ervaring met Shadows. Op onze vragen werd direct en adequaat gereageerd. Binnen de korste keren hadden we een offerte binnen. Ook op onze alternatieve voorstellen werd snel gereageerd en... Prima ervaring met Shadows. Op onze vragen werd direct en adequaat gereageerd. Binnen de korste keren hadden we een offerte binnen. Ook op onze alternatieve voorstellen werd snel gereageerd en zochten ze het e.e.a. voor ons uit.

Ze kwamen hun afspraken stipt na. De montage werd prima uitgevoerd. Beleefd personeel.

Heb geen verbetertips

Mijn ervaring was niet goed. Ik heb heel vaak achter het terugstorten van het geld achteraan moeten bellen.

Als je een product terug brengt, graag op tijd het geld terugstorten zodat klanten hier niet 4 keer achteraan hoeven te bellen.

Goede service en professionele aanpak. Fijne mensen om mee samen te werken.

Punctueel. Service gericht.

Het betreft een goed en degelijk product. Echter vrienden en bekenden die het doek zien en informeren naar de kosten zijn (net als wij) ook wel van mening dat het een relatief dure oplossing is.

Reactie ISlifestyle:

Beste,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Beste,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Een 3D-structuurdoek (zoals u deze ook een heeft) is de Rolls-Royce onder de schaduwdoeken. Dan heeft u ook iets bijzonders en is deze niet te vergelijken met een ander willekeurig type schaduwdoek die op de markt verkrijgbaar zijn. De grootste voordelen zijn dat deze structuurdoeken stormvast zijn (waardoor je ze niet steeds hoeft weg te halen bij harde wind) en de waterdichte varianten ook onder relatief weinig afschot zo strak staan dat ze het water probleemloos laten afwateren. Het doek staat als een trommel zo strak. We vergelijken het vaak met een vaste overkapping die je zeker voor dit geld niet kunt laten zetten.
Goedkoop is het niet, maar waard is het het zeker wel!
Team Shadowz