Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Rouwenhorst

Beste heer Sanders, 6weken geleden een harmonicadoek ontvangen met een productie fout in het doek. Ondanks mondelinge en schriftelijke toezegging om een vervangend exemplaar te sturen nog geen...

Gemaakte afspraken nakomen.

Beste,

Helaas lag de wisseling en de daarbij behorende datum van het nieuwe wavesail buiten onze macht qua levering daar we afhankelijk waren van de producent om dit op te lossen.
Normaal gaat dit vrij snel, in de vakantie periode was dit helaas nu even niet het geval.
Ze waren in afwachting van uw wavesail waarna ze een nieuw exemplaar op konden sturen, i.p.v. eerst een nieuwe te leveren waarna we uw wavesail weer retour zouden ontvangen.

Al bij al een wat ongelukkige miscommunicatie!

Inmiddels moet u alweer een tijdje in het bezit zijn van een nieuwe exemplaar.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Curious Kids

Fijne ervaring.
Duidelijke communicatie. Persoonlijk contact.

Snelle levering en plaatsing

Materialen die overblijven (aarde/tegels) graag ook afvoeren

Emma

In mei een schaduwdoek besteld en snel geleverd. Kleur bleek echter totaal niet bij ons huis te passen. Bovendien stonden er grote schoenafdrukken op het doek. Dus de boel ingepakt, papieren er bij...

Zie mijn review
Ik zie in de scores geen mogelijkheid ‘geen mening’ aan te geven. Ik kan enkele punten niet beoordelen omdat ik daar geen mening over kan hebben maar moet toch iets invullen.

Beste klant,

Onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Kennelijk is er iets mis gegaan in de automatische terugboeking via de betaalsite Mollie (waarmee u de betaling op onze site heeft verricht).

Onze excuses dat het zo heeft moeten lopen.

Met vriendelijk groet,

Shadowz

JOS GRAAT

Goed bereikbaar en hebben oor voor onze vragen.

Zeer behulpzaam.

Nee.

Zie onderstaande beoordeling

Algemeen beeld: kwalitatief goed!

Levertijd kan beter

De watermolen van opwetten

Super service!

Dini

Fijne ervaring zowel per mail als telefonisch en snelle levering.

We hebben een pergola met schaduwdoek en laten plaatsen. We zijn zeer tevreden.

Snel geleverd en vakkundig geplaatst.

Ik zou geen verbeterpunt weten.

Chocolatier Fond'ann de Lucse

Een bestelling van 2 palen (4m) en 2 kettingen...niet teruggevonden...via telefoon de belofte om de dag nadien terug te komen op het ontbreken van de bestelling....niks meer dan...ook geen antwoord...

woord houden en de klant "correct" behandelen...palen van 4meter kunnen niet ongezien blijven liggen in een bestelwagen van de transporteur...geen bewijs van "ontvangst door de klant" kunnen voorleggen maar ook niet correct terugbetalen ...zou véél kunnen helpen om de geloofwaardigheid te behouden

Goedemiddag heer Dhondt,

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Er is inderdaad behoorlijk wat mis gegaan bij uw bestelling en uitlevering!

We lopen zelf over van het werk en daarmee af en toe ook in de mail en terugkoppeling er van, hier werken we hard aan.
Per telefoon zijn we eigenlijk altijd heel goed bereikbaar, terzij ik zelf aan het plaatsen ben wat momenteel met regelmaat het geval is,
alsnog neemt vaak mijn collega het dan waar.
U heeft eerder bij ons wat besteld en dat ging volgens mij juist allemaal zeer vlot!

We hebben reeds het bedrag aan u terug gestort, het spijt ons nogmaals voor de gang van zaken.

Shadowz

Hans Jacobs

Professioneel bedrijf dat afspraken ook na komt.

Persoonlijke benadering.