Evelien Bulte

Prima service

Pakketje was mooi ingepakt en rook lekker

Stouten Michele

Prima service!!!

Snelle reactie op mijn vragen.. Vriendelijk.. Snelle levering!

Kleding van goede kwaliteit.. Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.. Supersnelle levering naar de UK..

De mouwen van de Jumayliah abaya mogen wel iets losser bij de pols.. Ik heb dunne polsen maar het elastiek zit echt erg strak..

Assalamu alaikum, goede kwaliteit alleen positieve punten

Betrouwbaarheid, kwaliteit stof

Snelle bezorging!

Isa Hamza

Salaam Aleikum , ik ben een tevreden klant. Alles komt op tijd aan, kwaliteit van mijn bestellingen is erg goed. Vr. Gr. Isa

Erg toegankelijk voor advies (via WhatsApp) en snelle reactie. De bezorging en afhandeling verliepen soepel en snel. Ik vind de aangepaste maattabel op de website super! Eindelijk een realistische...

De maattabel op de website is super!

Heb als eerste klant dit bedrijf als goed ervaren.
Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar.
De producten netjes verpakt met een lekker geurtje er aan.
De lekkere geur geeft...

Telefonisch goed bereikbaar
Producten netjes verpakt
Site heel overzichtelijk en duidelijke informatie
Binnen 14 dagen producten retour zenden

Helaas niet goed te bereiken via watsup

Reactie Islamitischekleding.nl:

Dank voor je leuke review! Stellen wij zeer op prijs. Wat betreft whatsapp, u krijgt altijd tussen 10 en 17hr een reactie terug.

Dylan

Snel en goed service een aanrader voor iedereen!

Shokran !!

Mijn ervaring is altijd zeer positief met boutique Sarah. Al sinds umm Sarah de zaak had.
Ze zijn erg klantvriendelijk en hebben hele mooie artikelen.

Behulpzaamheid van de medewerkers.
Mooie artikelen.
De sfeer die is gecreëerd door de eigenaresse en haar medewerkers.
De lengte van de jurken

De veelzijdigheid van de modellen.
De verhoudingen van de maten. Bijvoorbeeld: het lijfje van de jurk is te kort vergeleken bij de lengte van de jurk.
Ik vind dat ze te weinig jurken in modestoffen hebben.
Toch is het merendeel een moderne versie van de ‘klassieke’ zwarte jelaba. Ze zouden meer variatie in kleur mogen hebben.
Verder is het naaiwerk niet altijd netjes. En bij jurken met een patroon in stof, wordt er niet altijd gekeken of het patroon netjes doorloopt bij de naden. Vooral middenachter is dat vaak het geval.
Ook zijn de knoopjes vaak niet goed vastgezet en loop je het risico dat eentje losraakt en je die kwijtraakt. Niet alle jurken hebben reserveknopen. Als ik een jurk koop, verstevig ik vaak eerst de knopen voor ik de jurk aandoe. Ik heb oudere jurken, waarvan de knopen gestoffeerd waren in de zelfde stof als de jurk. Ik had er geen reserve knoop bij gekregen. En nu mis ik verschillende knopen en moet ik dus alle knopen van die jurken vervangen.
Bij betalingsmogelijkheden zou het handiger zijn om ook de optie voor Afterpay te hebben. Vooral ze nu geen fysieke winkel meer hebben.
Als je iets koopt, dan moet je gelijk betalen, maar als je iets terugstuurt, duurt het 14 dagen tot het geld teruggestort is. Dat is echt onnodig lang in deze tijd waar je online alles kan doen en de banken heel snel werken.
Gratis verzenden en retourneren zou ook handig zijn.
Vaak zijn er geen verzendkosten te betalen als je iets koopt, maar als je iets terugstuurt zijn er wel verzendkosten voor de koper om terug te sturen. Vooral nu er geen fysieke winkel of showroom is, is dat vervelend. Per saldo is de koper dus duurder uit dan nodig. En in deze tijd waar de meeste webshop verzenden en retourneren voor eigen rekening nemen, zou dat beter zijn en klantgerichter.
Ik vind de kwaliteit/ prijsverhouding niet juist. Sommige jurken zijn te duur. Vooral als je bedenkt dat het naaiwerk niet altijd even goed is. Maar omdat Umm Sarah 1 van de weinige winkels in haar soort is, blijf je bij haar kopen. Terwijl meerdere klanten met wie ik contact heb of wie ik zelf heb doorverwezen naar de winkel, de jurken eigenlijk te duur vinden.
Ik weet van sommigen dat ze nu liever via webshops uit Turkije en Dubai bestellen omdat dat zelfs met verzendkosten voordeliger is.