Beste mensen, ik krijg geen reactie op mijn mails of whatsapp berichten, maar hier proberen ze wel hun reviews hoog te houden.

Wij begrijpen dat u...

Slecht, producten zijn te duur voor de kwaliteit wat je krijgt. En ze zijn helemaal niet snel met reageren. Nu ook is er een probleempje moet ik wachten tot na de zomerstop. Geen jurken en geen geld...

Niet ervaren.

Bereikbaarheidsduur verlengen. Veel klanten werken overdag om na 3 uur telefonische niet mee te bereiken te zijn is zeker een punt

Reactie Islamitischekleding.nl:

Wij begrijpen dat u het vervelend vind dat u gedragen en gewassen jurken niet kunt retourneren. Wij zijn heel soepel richting onze klanten, maar gedragen en gewassen jurken kunnen wij helaas niet accepteren als retour.

Met betrekking tot de aangeschafte jurken. De kwaliteit hangt volledig van de prijs af. U heeft de goedkopere jurken bestelt. De prijs is daar niet voor een goede kwaliteit.

Salma

Ik ben een nieuwe klant en heb nog niet vele bestellingen geplaatst. Mijn ervaring met de webshop Is tot nu toe helemaal top! Snelle levering, goeie service en goed kwaliteit!

-snelle levering
-Goed kwaliteit
-Goed service
- klantvriendelijk

Misschien Is het handig om de stof van de kleding goed te omschrijven en informatie toe te voegen over de lengte van de jurken etc?

Naziha

Ik ben een terugkerende klant. Bestel al jaren bij islamitische kleding. Nooit echt een probleem gehad.

Er werd netjes contact opgenomen omdat een product niet op voorraad was. Wel...

Goede klantenservice.
Mijn pakketje rook superlekker.

Ik vond het product dat ik gekocht had, de Saudi Jilbab, duur voor de soort stof waar het van gemaakt is. Voor dat geld had ik een fijnere stof verwacht.
De telefonische bereikbaarheid kan beter. Ik heb contact gezocht via whatsapp omdat ik jullie telefonisch niet kon bereiken. Dat ging verder prima.

Vaness

Sehr schneller Versand . - alles gut 😊

Sehr schneller Versand und Qualität

Nein

Danke Schone!

Alles

Niks

Reactie Islamitischekleding.nl:

Dank je wel Marwan voor de goede review!

Mouna

Hele goeie ervaring ik heb mijn abaya geruild voor de abaya jumaylia en alles verliep goed werd ook gebeld of ik zeker was van mijn maat en ik kon smakelijk mijn verhaal doen waardoor ik geen...

Dat jullie zo snel leveren allahuma baarik!

Qua maat verhouding tussen XL en XXL bij de abayah maleekah maar dat had ik al telefonisch doorgeven daar zou ze naar kijken

Reactie Islamitischekleding.nl:

Beste Mouna, a big fan dus! Wij zijn blij dat wij je zo gelukkig kunnen maken. Dit is onze missie, make our Ummah happy with good clothing! Je verbeterpunt is doorgespeeld naar onze atelier!

Goede en correcte service verlening, veel informatie over wanneer pakket wordt uitgeleverd.

betrouwbaar

Reactie Islamitischekleding.nl:

Goed dat u betrouwbaarheid benadrukt! Hier maken wij ons sterk voor! tot gauw.

Prima ervaring

Duidelijk

Brian

Een super bedrijf. Alles is top.

Goede en snelle service. Mooi producten. Prachtig en met zorg ingepakt. De gratis sms dienst over de stand van zaken is ook erg fijn.

Sallam Brian,

Hartelijk dank voor de review! Een super bedrijf dat willen wij worden, mooi dat je ons zo ziet!
veel plezier met de aankoop