Laatst een aantal nieuwe jurken gekocht maat XL ivm mijn zwangerschap. De jurken zijn lang en fijn heb altijd goede ervaringen gehad. Of als er problemen waren altijd goed opgelost ben al 3 jaar...

Ja goede omschrijving van de maten van kleding. En lengtes.

Ik ken een aantal zusters die de standaard jurken niet passen misschien meer in XXL maken?

Soraya

Salam a3leikom. Ik heb vaak producten besteld bij jullie en altijd tevreden geweest. zowel de producten als service. Geweldig macha'allah!

Producten zijn altijd top macha'allah! De levering naar Duitsland was echt snel wat niet vaak voor komt bij andere bestellingen.

Soms iets meer info bij kleding beschrijving. 😉 Verder Ga zo door met jullie werkzaamheden Incha'allah!

Snelle service!

Snelle service en ook goede service (whatsapp)

Hanane

Ik heb tweemaal besteld en de levering was ontzettend snel. Ook klopt het met hetgeen op de website site: voor 14:00 besteld is volgende dag in huis.

Snelle levering, goede service

Aboe Zoubayr

Vriendelijk, betrokken, snelle afhandeling en professioneel.

Zeer betrokken, zo werd ik laatst gebeld om er zeker van te zijn dat ik de juiste maat had uitgekozen. Snelle afhandeling, snelle levering en goed bereikbaar.

Wellicht is het een idee om het assortiment voor mannen wat te verbreden.

Umm Aisha

Fijne ervaring gehad met het bedrijf! Allahumma baarik

Kwaliteit van de lijn ummsarah wear, levering en communicatie.

Retour verzendkosten liggen enorm hoog voor de Belgische klanten, zo maak je meer verlies helaas.

Sharon Mascato De Vooght

Vind het bedrijf zeer vriendelijk ze geven de juiste info via de site

als je een bepaalde maat zoekt en je klikt op de maat dat ze de afmetingen geven zodat je niet te klein of te groot koopt

er zijn geen verbeter punten ze geven echt de juiste info de prijzen zijn correct en de maten zijn correct ingegeven dus voor mij een tip top bedrijf

Asmae

Ik ben al vanaf het begin dat Umm Sarah Wear bestond een trouwe klant. Ik koop mijn Abaya’s, Eid Outfit en hoofddoeken altijd bij jullie.

Mooie en kwalitatieve artikelen. Ik wordt...

Lieve vrouw
Mooie kleding
Pakketjes ruiken lekker
Goede prijzen

Geen tips, alleen tops!!

Jamila B

Goede en snelle communicatie met mijn bestelling. Snel geleverd en netjes verpakt.

Kwalitatief goede kleding.

Hier en daar wat spelfouten. Bijvoorbeeld bij de uitleg wat een abaya is. Abayaat zijn daarnaast niet vaak voorradig. Daarnaast is de abaya die ik heb besteld relatief aan de grote en lange kant voor een XS, zelfs voor een abaya.

Larbi

Zoals beloofd wordt op de website: “voor 14:00 besteld, morgen in huis”. Ik heb de bestelling om 13:30 geplaatst en belde 13:55 om nog even na te gaan of de bestelling morgen wel binnen zou zien....

Klantvriendelijk, beloftes worden nagekomen, kwalitatief goede producten.

Op de website navigeren op je mobiel voelt niet zo soepel als ik gewend ben op andere websites. Geen idee of dit aan host, server of iets anders ligt.