Rebecca Sieraal

Prettig ervaring, snel geleverd en goede kwaliteit

kwaliteit van de producten en persoonlijke aandacht

Lena Marfina

Snelle levering, ben tevreden over de khimars.
Wel vond ik jammer dat de kleur van de kapjes echt niet overeenkomen met de foto maar ook met de naam van de kleur.
Ook zag ik geen...
Snelle levering, ben tevreden over de khimars.
Ook zag ik geen kortingscode op de website, maar toen ik mijn bestelling had ontvangen zat er een kortingscode voor de Ramadan bij, beetje jammer..

Overzichtelijk

Betere foto's van de kapjes en bij de khimar/hoofddoeken een bijpasende kapje erbij te zetten als suggestie.

Samir

Foto’s van sommige abaya’s zijn misleidend. Bij sommige abaya’s verwacht je een simpele abaya’s zonder zwuaq, maar in het echt blijken ze toch zwuaq hebben. Dit kan teleurstellingen veroorzaken. Dit... Foto’s van sommige abaya’s zijn misleidend. Bij sommige abaya’s verwacht je een simpele abaya’s zonder zwuaq, maar in het echt blijken ze toch zwuaq hebben. Dit kan teleurstellingen veroorzaken. Dit was bij mij het geval. Uiteindelijk wel de abaya gehouden, maar wel een tip voor de toekomst. Maak goede en duidelijke foto’s en laat ze duidelijk met een zoomfunctie op de website zien, zodat consumenten precies zien wat ze aanschaffen.

Details kleding op foto’s beter in beeld brengen

Nora Henning

Uiterst professioneel en geduldig daar ik verhinderd was een retour op tijd terug te zenden. Mijn bestelling is altijd op tijd en met zorg samengesteld en bezorgd. Ik kan aan geen een nadeel denken.

Van zeer goede kwaliteit kledij.

Nihil

Oui

Hoge kwaliteit kleding en nette pasvorm. Echter is de kleding vaak te lang! Ook nadat ik uitvoerig de productinfo check. Verder niets te klagen, goed bedrijf.

Kwaliteit, mooie producten, sterk merk en netjes in de verpakkingen, contact etc.

Kleding valt vaak lang uit, dus misschien productinfo checken want volgens mij klopt het niet altijd. Verder geen tips!

Karima Mahi

Verzending ging erg snel dus dat is fijn

De bestelling ging vlot, en volgende dag ontvangen

Ik heb een khimaar besteld, en de maten stonden er niet bij op de website.. wasrschijnlijk is die one size.. dus misschien kan dat erbij gezet worden. Dat is wat duidelijker

Ibtissam Torki

Lieve eigenaresse. Super klantvriendelijk!

Service

De maten kloppen niet altijd.

Abdelouahed

Duidelijke informatie

Nvt

Iris F

Geweldig bedrijf. Zal er zeker vaker bestellen. De sjaals van Umm Sarah zijn van zeer goede kwaliteit. Brede sjaals van zware kwaliteit. Vóór mij alleen nog maar hijab van Umm Sarah

De sjaals zijn net zoals op de foto’s. Prachtig!

P Salomons

Kort antwoord per mail. Stoffen niet fijn zoals verwacht, statisch en/of doorzichtig. Had beter verwacht

Snel antwoord

Meer inzicht in de stoffen, informatie is weinig en stof wordt beter gepromoot dan dat het is