ISBW

Ik vond het een goede en leerzame opleiding. De kennis van de trainers was goed. Ik vind het wel jammer dat de opleidingen op locatie op veel plekken in het land in de avond aangeboden worden, maar... Ik vond het een goede en leerzame opleiding. De kennis van de trainers was goed. Ik vind het wel jammer dat de opleidingen op locatie op veel plekken in het land in de avond aangeboden worden, maar deze gingen in beide gevallen niet door. Een alternatief was een volle dag op locatie (wat ik niet red met een fulltime baan) of een digitale opleiding. Ik ben van mening dat je dan wel veel mist van je medeleerlingen (netwerken, van elkaar leren, elkaar helpen). Workload is wel pittig, maar dat wist ik van tevoren. 1x per 2 weken een avond les en 1 avond in die week ervoor voorbereiding. Verder als je een beetje bij wilt blijven ook een avond in de week aan de moduleopdracht werken.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
ISBW

De gebruikte literatuur is interessant en passend bij de opleiding. De opdrachten in het online leeromgeving zijn dat ook. De lessen zijn echter niet inspirerend, inhoudelijk voegt het niets toe en... De gebruikte literatuur is interessant en passend bij de opleiding. De opdrachten in het online leeromgeving zijn dat ook. De lessen zijn echter niet inspirerend, inhoudelijk voegt het niets toe en het bouwt niet voort op het huiswerk. Ik kan helaas alleen maar zeggen dat de docent niet toegerust is op de taak. Ondanks de groepsgrootte (20+) zou er best wat van te maken zijn als er leuk, interactief en in groepjes gewerkt werd. Alleen de onderlinge uitwisseling is nuttig. En als je de opdrachten maakt en de eindopdracht uitwerkt dan kan je er best veel uit halen voor je werk als leidinggevende. Dus zeker niet alleen maar slecht, wel heel jammer van de lesdagen!

Reactie ISBW:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren en nemen we je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke...

Froukje

Het lesmateriaal en inhoud van de opleiding voldeden aan de verwachting en behoefte. Het helpt mij direct in mijn werk. De interactie met medestudenten was erg plezierig en leerzaam. De docent... Het lesmateriaal en inhoud van de opleiding voldeden aan de verwachting en behoefte. Het helpt mij direct in mijn werk. De interactie met medestudenten was erg plezierig en leerzaam. De docent daarin tegen vond ik inhoudelijk onvoldoende en was ook niet voldoende inspirerend in het lesgeven. De voorbeelden waren sterk gedateerd en de docent was al te lang uit het bedrijfleven om zicht te verplaatsen in onze dagelijkse issues. Daarnaast luisterde hij slecht naar vragen en kregen we antwoorden die niet aansloten. De locatie was op zich wel goed, maar ver weg van het treinstation, waardoor ik met het openbaar vervoer lang onderweg was. De belofte was ook dat de training in Zwolle zou zijn, dit was vanuit Leeuwarden een stuk gemakkelijker te bereiken geweest.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Verder nemen we je feedback intern met ons mee, Froukje. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Dennis

De opleiding heeft uiteindelijk niet geheel aan mijn verwachting voldaan. Ik had gehoopt meer uitleg te krijgen over de theorie. Verder vond ik dat veel in 3 dagen is gestopt. Beter was geweest om... De opleiding heeft uiteindelijk niet geheel aan mijn verwachting voldaan. Ik had gehoopt meer uitleg te krijgen over de theorie. Verder vond ik dat veel in 3 dagen is gestopt. Beter was geweest om het over meerdere dagen te verdelen.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Dennis! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
ISBW

De prijs/kwaliteit van de opleiding is niet in juiste balans. De docent leverde weinig toegevoegde waarde in de fysieke les, op hetgeen je zelf uit de theorie haalt tijdens thuisstudie. De docent... De prijs/kwaliteit van de opleiding is niet in juiste balans. De docent leverde weinig toegevoegde waarde in de fysieke les, op hetgeen je zelf uit de theorie haalt tijdens thuisstudie. De docent was ruim voorbij de pensioenleeftijd en stond daardoor te ver van de praktijksituaties van vandaag de dag. Daarbij zat de klas overvol met 20 personen, de docent was hier ook over verbaasd, dit kwam de persoonlijke aandacht en mate van constructiviteit van de lessen niet ten goede.

Reactie ISBW:

Wat jammer om te lezen dat de prijs/kwaliteit verhouding niet in de juiste balans is. We gaan je punten van feedback intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even... Wat jammer om te lezen dat de prijs/kwaliteit verhouding niet in de juiste balans is. We gaan je punten van feedback intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
ISBW

Helaas ben ik niet zo tevreden. Van de 4 modules heb ik 3 ongeïnteresseerde docenten gehad. Weten niet de theorie op praktijk niveau te brengen. Er is geen eenduidigheid in het beoordelen van examen... Helaas ben ik niet zo tevreden. Van de 4 modules heb ik 3 ongeïnteresseerde docenten gehad. Weten niet de theorie op praktijk niveau te brengen. Er is geen eenduidigheid in het beoordelen van examen werkstukken. De richtlijnen zijn op meerdere manieren te interpreteren zowel voor de student, docent als examinator. Voor mij geen opleiding meer via ISBW. Er wordt namelijk weinig gedaan met de gegeven feedback. Een docent waarvan 3 studiegroepen achter elkaar zakken voor hun examen geeft nog steeds dezelfde les. Onbegrijpelijk

Reactie ISBW:

Wat jammer dat je niet tevreden bent. We kunnen ons goed voorstellen dat dit impact heeft gehad op je gehele ervaring. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het... Wat jammer dat je niet tevreden bent. We kunnen ons goed voorstellen dat dit impact heeft gehad op je gehele ervaring. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.
ISBW

D praktijk voorbeelden wat de docent vertelt, is een aanvulling op de theorie.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Bas

Persoonlijk hen ik deze opleiding als zeer waardevol ervaren.

Persoonlijk hen ik deze opleiding als zeer waardevol ervaren.

Er is een goede balans tussen de geleerde theorie en de toepasbaarheid ervan bij het schrijven van het salesplan (de praktijk) Een pittige opleiding waarbij de cursist zich gegarandeerd persoonlijk zal gaan ontwikkelen.

De docenten zijn pragmatisch sterk en staan met de ‘poten in de klei’ wat een enorme plus is bij het overbrengen van de lesstof. Zelf heb ik voor de dagopleiding gekozen waarbij fe locaties prima verzorgd en aan te rijden waren.

Al met al een dikke voldoende voor het ISBW!

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Bas! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Bas! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Marco

Mooie opleiding met goede begeleiding.
Lastig om te volgen als je niet werkzaam bent binnen recruitment.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te horen Marco! Bedankt voor je positieve feedback.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.