Weekend Parijs

Geen Nederlands aan de receptie. Zwembad zou verwarmt zijn dus gingen we ervan uit dat we zouden kunnen zwemmen. Was niet het geval. Campingplaats zeer klein , deel modder,deel stenen en liep schuin. Een beetje een tegenvaller. Hadden al geboekt voor de zomer ,ook op een iris park. Hopelijk hebben we daar niet dezelfde problemen. Anders: nooit meer !

Reactie Iris Parc:

Beste familie Cocx,

Wij bedanken u voor het invullen van deze enquête. Wij hechten enorm veel belang aan de bevindingen van onze klanten en vinden het jammer dat uw vakantie niet naar wens is verlopen. Daarom nemen wij uw opmerkingen onmiddellijk in behandeling en verwachten we u zo snel mogelijk een reactie te kunnen verzenden.

Met vriendelijke groeten,
Kim Laperre

fam Dam

Slechte camping

Slechte camping op sanitair geen afval bakken , nacht sanitair erg vies , staanplaatsen bij regen ? een modder poel.
Zwembad lijkt op foto groter dan in werkelijkheid.

Reactie Iris Parc:

Beste familie Dam,

Met vriendelijke groeten,
Kim Laperre

Vlaemynck Marc

Zeer goed gelegen camping en prima verbinding met parijs
rustig en goed restaurant

vlotte afhandeling - is reeds tweede maal dat we komen ( nu met familie in de paasvakantie)
correcte en vlotte bediening aan de receptie

Zeer goed