Offerte
Nazorg
9.7/10
Communicatie

Osseweijer

Netjes en snel geholpen! Heb er niet meer dan 20 minuten gezeten en toen waren de batterij en de dockconnector van m’n iPhone vervangen. Zeer tevreden en zeker aan te raden!

Werkt snel en zorgvuldig

Nathalie van Eijk

Duidelijk, prijsafspraak en goed communicatie. Fijn contact met Thomas gehad.

hink stap sprong

Omdat ik geen geluid meer had op mijn iphone, deze hier weggebracht. Om twee uur gebeld, om half drie gebracht en zeer snel gerepareerd.
Ik had hem eerder al bij een andere zaak gebracht maar...

vriendelijk en snel gemaakt op een goede locatie, dicht aan de snelweg

Sylvia van Werven

Top

Vriendelijk, behulpzaam en op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

A

Super vriendelijk, servicegericht, vakkundig en duidelijk!

Vakkundigheid!

Niet altijd telefonisch bereikbaar, maar dat is een klein iets als je kijkt naar de kwaliteit van de dienstverlening.

Tom van der Sluijs

Ik heb hier het scherm van mijn iphone 5 laten maken. Snelle en vriendelijke service. De iphone werd binnen 20 minuten gemaakt.

Snelle en vriendelijke service

Max

Top!

Ik heb hier mijn Iphone 5s laten maken.
Ik kon snel terecht binnen 25 minuten was ik weer buiten!

Henk Peterse

Supersnelle en goede service.

Mijn iPad air was gevallen. Kapot scherm tot gevolg. Woensdag gebracht na 1,5 uur gerepareerd bij mij op mijn werk gebracht. Perfect gerepareerd. Echt vakwerk.

Nee is echt top!

Joop de jong

Zeer snel en vakkundig geholpen op de afgesproken tijd en nog betaalbaar ook. Aanrader!!

Medewerker kwam deskundig en vriendelijk over. Men werkt alleen met originele materialen,waar ik naar op zoek was.
Na de reparatie uitvoerig de iPhone getest of alles goed werkte. Garantie op de reparatie van 3 maanden.

Geen, ben zeeeer tevreden.

Ellen

Heel betrouwbaar en drie maanden garantie is ook echt een verademing. Was eerst naar ander reparatiebedijf gegaan voor m'n WiFi problemen op de 4s, maar na veel geld en weinig oplossingen...

Garantie op reparaties
Zeer goede service
Repareerde oude (slechte) reparatie van voorgaand bedrijf kosteloos

Nee, niet direct.