Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Chiel Woud

Erg goed, nadat onze makelaar ons huis niet verkocht kreeg hebben wij IQmakelaars in de hand genomen en dit bleek een schot in de roos. Binnen 2 weken was het huis boven de vraagprijs verkocht. Onze... Erg goed, nadat onze makelaar ons huis niet verkocht kreeg hebben wij IQmakelaars in de hand genomen en dit bleek een schot in de roos. Binnen 2 weken was het huis boven de vraagprijs verkocht. Onze oude makelaar gooide het op geluk maar hier denken wij een beetje anders over!

Gekozen voor IQ omdat je aan alles merkt dat ze specialist zijn in internetmarketing. Ze hebben tientallen websites in eigen beheer waar de woning op geplaatst wordt en laten geen kans onbenut om de... Gekozen voor IQ omdat je aan alles merkt dat ze specialist zijn in internetmarketing. Ze hebben tientallen websites in eigen beheer waar de woning op geplaatst wordt en laten geen kans onbenut om de woning zoveel mogelijk (online) aandacht te geven. Dat is een heel anders dan de meeste makelaars die hun vishengel uitgooien op Funda en vervolgens erover hangen te er gebeten wordt. Daarnaast hebben ze een supermooie brochure gemaakt van onze woning inclusief foto's van bovenaf!

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Lana en Norbert, hartelijk dank voor de uitstekende dienstverlening!

Ferdinand v H

Super goed geholpen

Makelaar kende de markt goed en met de marketing werd alles uit de kast gehaald. De woning was volgens voorspelling binnen 2 weken verkocht voor meer dan verwacht

Lana Schrier en Maaike Diemer, rest van het team ook

Goede weergave

Onderbouwing waardebepaling

Veel informatie gegeven, maar we hebben het advies van de makelaar gevolgd

Leny

Erg prettig samenwerken en lekker fanatiek! Vanaf het begin weet je waar je aan toe bent en wordt je goed geholpen het maximale eruit te halen.

We werden heel prettig geholpen, en kregen duidelijk en deskundig advies.

Thijs Geerdink

Zichtbaarheid van uw woning

Zeer professioneel, drone foto's.

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk met een calcasa berekening.

Pieter van der Wulp

Na drie makelaars te hebben vergeleken (op basis van verkoopplan en offerte) kozen we voor iQ Makelaars Groningen om ons huis te laten verkopen. Hier hebben we geen spijt van gekregen: we zijn na... Na drie makelaars te hebben vergeleken (op basis van verkoopplan en offerte) kozen we voor iQ Makelaars Groningen om ons huis te laten verkopen. Hier hebben we geen spijt van gekregen: we zijn na een snelle verkoop voor een goede prijs zeer tevreden!

- zeer communicatief
- realistische en succesvolle verkoopstrategie
- plezierige en betrouwbare mensen (prettig voor zowel ons als voor de potentiële kopers)
- veel kennis van de...
- zeer communicatief
- realistische en succesvolle verkoopstrategie
- veel kennis van de huizenmarkt
- werken zorgvuldig en komen afspraken perfect na

Norbert Wegter, Lana Schrier

Zichtbaarheid van uw woning

Uitstekende presentatie van de woning, sommige foto’s hadden we zelf misschien iets anders gekozen, maar over het geheel genomen was het een prachtige presentatie!

Onderbouwing waardebepaling

Zeer goed en realistisch; vraagprijsstelling week af van andere makelaars, maar bleek toch realistisch te zijn.

Veronique

Zeer tevreden over iQ Makelaars. Het verkoopadvies was duidelijk en het traject verliep erg soepel. Het team in Groningen is enthousiast en erg punctueel.

Anna Offringa

Zeer professioneel en vakkundig geholpen.

Almere

Klein kantoor waardoor direct en snel contact met adviseur.

We hebben in het verleden wat problemen ondervonden met huurders. Norbert bleef zeer professioneel en al met al tot een goed eind gebracht!

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Norbert en Lana prima werk verricht!

Karien

Verhuurder van mijn woning en verkoopmakelaar. Presentatie van de woning is huurder zijn toedoen: hij bood het elke keer niet netjes aan.

Zowel Sabine (niet meer werkzaam bij 123) en Anne-Mary hebben mij zeer goed geholpen.

Cees Koopmans

Wij zijn zeer tevreden over het verkoopadvies dat we hebben gekregen. Eerst nog wat dingen aanpakken en dan in 1 keer goed in de markt gezet, binnen 2 maanden hadden we ons appartement verkocht.

Norbert bedankt voor de inzet!

Esther Andringa

In juni 2016 werd onze woning in de verkoop gezet via Verkoopmakelaars Groningen. In het kennismakingsgesprek werd uitgebreid de tijd genomen om ons uitleg te geven over de gang van zaken, de... In juni 2016 werd onze woning in de verkoop gezet via Verkoopmakelaars Groningen. In het kennismakingsgesprek werd uitgebreid de tijd genomen om ons uitleg te geven over de gang van zaken, de makelaar had een uitgebreide kennis van de markt. Er werden foto's gemaakt, een week later stond een open huis gepland en hiervoor werd zelfs al een bod gedaan. In zeer korte tijd is de woning verkocht dankzij de goede en snelle werkwijze van de medewerkers van Verkoopmakelaars Groningen!