IPhoneHoesjes

IPhoneHoesjes Ook benieuwd naar feedback over de webshop IPhoneHoesjes? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company575
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen IPhoneHoesjes met 8.8/10. Gebaseerd op 575 ervaringen.

Noortje
Matig (5/10)
Noortje

Feedback

Kwaliteit valt zeer tegen voor de prijs.

Score voor IPhoneHoesjes:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Site ziet er goed uit. heb een oil wax hoesje besteld 3 maanden geleden, maar deze is zwaar beschadigt ondertussen. plastic zijkanten breken af, leer laat los en krast zeer snel. het magneet-systeem werkt wel goed daar in tegen.

Anneke
Anneke

Feedback

groot assortiment, makkelijk bestellen en snel geleverd.. Diverse betaalmogelijkheden

Score voor IPhoneHoesjes:4.5/5

Prima.

Hester

N.a.v. de aanschaf van een nieuwe telefoon wilde ik graag een goede hoes hiervoor. soms is de zwaartekracht sterker dan ikzelf! dus ik kom uit bij iphonehoesjes. goede site, makkelijk selecteren en heel veel leuke kleurtjes. voor ieder wat wils. .
ik een mooi hoesje uitgezocht, lekker kleurtje (geel) en met extra ruimte voor mijn pasjes. afgerekend via ideal en morgen in huis. helemaal geweldig. tot manlief thuiskomt en mij zegt dat ik een iphone s6 heb en geen iphone 6plus. oeps. direct gebeld maar het is al na 17.30. dus ggh. dan maar via de email. probleem uitgelegd en dan maar hopen op reactie. .
nou, die kwam 15 minuten later..
thijmen had het geregeld. hij had de reeds klaargemaakt zending terug gehaald en vervangen door de juiste. ook had thijmen de €5 verschil al terug gestort. ik helemaal blij. en de volgende ochtend voor 12 uur had ik mijn nieuwe hoesje in de bus. bedankt. geweldige service.

Goed (8/10)
Score voor IPhoneHoesjes:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne site om spullen te bestellen!.

Prima!.

Prima (7/10)

Feedback

Zet er niet bij dat je een hoesje de volgende dag binnen krijgt als dat niet zo is.

Score voor IPhoneHoesjes:3.5/5

Goed (8/10)
Score voor IPhoneHoesjes:4/5

Prima levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnel geleverd! de volgende dag in huis en mooier dan ik gedacht had. en zonder afleverkosten!.

Bedrijfsinformatie

Op zoek naar een iPhone hoesje of accessoire om uw iPhone echt uniek te maken? Dan bent u bij iPhoneHoesjes.nl bij het juiste adres. Wij beschikken over een ruim assortiment aan hoogwaardige producten waar u uit kunt kiezen.

Kwaliteit en klantenservice staan bij ons hoog in het vaandel. Wij staan achter de producten die wij verkopen.

Wacht dus niet langer, en onderscheid uw iPhone door middel van een uniek hoesje!
Adres
Balijeweg 42