Johan

NOOIT GELEVERD!!!!

Na mijn bestelling is er nooit geleverd en er wordt niet gereageerd op mail.

Sander

TPU bumpers voor iPhone 6

Goede ervaring met iphonehoesjes.nl zelf. Levering was snel, maar het product zelf is waardeloos. De telefoon verliest constant connectie met het kabeltje tijdens het opladen, omdat de standaard iphone kabel niet goed in de opening onderin past.

Naomi

Klopt dit allemaal wel..

Dit zijn beoordeling van iphone5hoesjes.nl maar staan als link op de site van iphonehoesje.nl uhh apart.. Ook heb ik een bestelling geplaatst bij iphonehoesje.nl maar hoor ik niets over de levering.. Terwijl dit 24u is en telefonisch/mail contact krijg ik geen reactie op...

Joost

Thx werkt goed

Levert wat op internet staat

Van leuven

Celine

Uitstekende Qualiteit en service! :)

Snelle service, Goede kwaliteit goederen.

Engel

Spijkerhoesje

Snel geleverd en mooi hoesje!

Sanne

Veel keuze mogelijkheid en goede service

Hartelijk dank voor de snelle, vriendelijke en goede service, we zijn erg blij met de nieuwe hoes voor onze Ipad Air. Goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. Het moeilijkst was het kiezen, er waren zoveel leuke hoesjes in de webshop.

Een aanrader!

Hj kanis

Bedrijf wat de zaakjes goed voor elkaar heeft snelle levering toppy een 10

N

Al met al prima!

Wat ik als prettig ervaren heb is de vele mogelijkheden en ook met pasjes. Een zelfde soort hoesje zocht ik weer, waar ik pasjes in kan bewaren en dit is gelukt. Ik kon kiezen uit genoeg hoesjes!
Daarnaast de snelle services (de volgende dag in huis) en geen verzendkosten of andere bijkomende kosten.