JR Elektrotechniek

Slecht

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. We hebben even nagekeken wat er is misgegaan gezien deze beoordeling. Er was een order in ons systeem blijven hangen blijkbaar en vandaar de vertraging met... Beste klant, dank voor uw feedback. We hebben even nagekeken wat er is misgegaan gezien deze beoordeling. Er was een order in ons systeem blijven hangen blijkbaar en vandaar de vertraging met leveren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

M. Piek

Wij hadden in juli 2022 een Eufy camera-set gekocht en helaas na anderhalf jaar raakte er een camera defect. Contact opgenomen en dit voorgelegd, we konden via de site een RMA aanmaken en de camera... Wij hadden in juli 2022 een Eufy camera-set gekocht en helaas na anderhalf jaar raakte er een camera defect. Contact opgenomen en dit voorgelegd, we konden via de site een RMA aanmaken en de camera terugsturen. Binnen 3 dagen hadden ze een volledig nieuwe camera opgestuurd zodat wij nog net voor onze vakantie weer helemaal goed beveiligd waren. Echt een topservice van dit bedrijf!

Hillenius

Prima overzicht en veul gemak.

Zinken

Goede kwaliteit camera's met goede beschrijvingen erbij. Handige hulp bij bepalen wat je nodig hebt

Brian

Excellent service

Välimäki

Erinomainen

Rob

Voorbeeld voor ieder ander bedrijf