Innocam

Bestof

The price

Maatschap G.J. Hoek

Heer Philippe Verlinde

Goeie service: correct, volgens plan en vriendelijk

houden zo

Michel

Aankoopproces verliep vlot en goed. Na aankoop krijg je ook direct een mail met de factuur in PDF en als extra direct de benodigde PDF documenten voor de installatie van de bestelde artikelen.

Wat ziet u graag verbeterd aan de INNOCAM webshop?

Dit was pas mijn eerste bestelling en heb nog geen ervaring met bv aftersales, dus kan hier nog weinig aan toevoegen.

Reactie Innocam:

Hartelijk dank voor je review, Michel. Hopelijk heb je lang plezier van je aankoop. Voor eventuele vragen zijn wij altijd bereikbaar.

Frans Mokveld / Stichting Omroep Delft

Goed,benodigde camera was verkrijgbaar

Reactie Innocam:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, Frans! En veel succes met uw nieuwe camera.

Heer Lennart Kroes

Perfect

Reactie Innocam:

Dank voor je review, Lennart! Top.

Heer S Milani

Niet zo goed, kreeg geopende verpakking

Dat dus

Beste heer Milani,
Ik heb uw review gelezen, jammer dat u een andere verwachting had. Dat is niet onze bedoeling.
Wij zijn echter een klein bedrijf en ontvangen soms klanten in ons kantoor,...
Beste heer Milani,
Wij zijn echter een klein bedrijf en ontvangen soms klanten in ons kantoor, waarbij we soms een camera bekijken en even op tafel leggen. Of als we moeten controleren, zoals een firmware-update of het plaatsen van een geheugenkaartje. Geopende verpakking zijn nooit de deur uit geweest en dus geenszins retouren of anderzijds gebruikte producten.
Op het moment dat u vragen heeft over het gebruik van uw camera of dat het gebreken gaat vertonen, staan wij voor u klaar om het op te lossen. Voor nu veel plezier gewenst met uw mooie en kleine Axis camera.
Joep Siermann

Heer Daniel Dupercyn

Tot nu toe niet goed. Het kan aan PostNL liggen maar na 8 dagen nog steeds geen levering van het bestelde pakket. Staat ergens in NL bij PostNL volgens tracking. En weinig opvolging van Innocam. Ik... Tot nu toe niet goed. Het kan aan PostNL liggen maar na 8 dagen nog steeds geen levering van het bestelde pakket. Staat ergens in NL bij PostNL volgens tracking. En weinig opvolging van Innocam. Ik zie zelf ook dat het druk is bij de koerierdiensten maar dit duurt nu wel heel lang.

is ok

Reactie Innocam:

Beste Daniel, vervelend dat uw pakket nog niet bezorgd is. Wij hebben deze op 25-05 verzonden en u heeft de track-and-trace code ontvangen. PostNL ervaart momenteel extra hinder i.v.m. de drukte en... Beste Daniel, vervelend dat uw pakket nog niet bezorgd is. Wij hebben deze op 25-05 verzonden en u heeft de track-and-trace code ontvangen. PostNL ervaart momenteel extra hinder i.v.m. de drukte en corona maatregelen. Helaas kunnen we niet anders doen dan even afwachten. Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie. Onze excuses voor het ongemak.

CoMo

niks

van der Meer

Prima, komen hun afspraken na

Wat ziet u graag verbeterd aan de INNOCAM webshop?

Als er licenties besteld worden heeft het niet zo veel zin om een mail te sturen dat er binnenkort een track en trace komt.. wel zou het zinvol zijn om even te vermelden hoe lang de aanvraag van... Als er licenties besteld worden heeft het niet zo veel zin om een mail te sturen dat er binnenkort een track en trace komt.. wel zou het zinvol zijn om even te vermelden hoe lang de aanvraag van licenties ongeveer gaat duren