Inzigd

Kaas & Ko

Duidelijke toelichting van het lesprogamma

Nvt

Hans Mouw

Gewillige openbaring voor mijn eigen ik!! Super dat ik dit dagelijks inzet in mijn werk.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Geen idee, opleiding heeft mij zoveel verder gebracht dat ik geen directe verbeteringen aan zou kunnen brengen.

Willeke Eskes

Erg goed. Enthousiaste trainers die de tijd nemen om uit te leggen en je te laten begrijpen wat ze willen overbrengen.

Nvt

Mark Gigengack

Deskundig, bevlogen, modern, enthousiast en met oog voor de mens achter de cursist

Aftersales

John-Dean Mooney

Het was zeer inzichtelijk en boeiend

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Ik vond het diagrammen heel erg nuttig dus het zou ook fijn zijn om deze digitaal te hebben

Jeroen de Bruin

Uitermate inspirerend en persoonsgericht.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Niets, zij bepalen hun eigen verbeterpunten nav hun bevindingen en dat doen ze heel goed.

Twan - Komma

Heel erg fijne gesprekspartners. Communiceren helder en luisteren goed. Zorgen ervoor dat je jezelf écht beter leert kennen.

N. van Heel

Zeer prettig, ik keek elke week weer uit naar een nieuwe cursusdag! Henk en Carla zijn twee heerlijke mensen waar je je direct bij thuis voelt. Ook de opzet van de cursus is buiten interessant ook... Zeer prettig, ik keek elke week weer uit naar een nieuwe cursusdag! Henk en Carla zijn twee heerlijke mensen waar je je direct bij thuis voelt. Ook de opzet van de cursus is buiten interessant ook heel erg leuk.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Dat vind ik een lastige... ik zou het zo niet weten.

Enthousiaste leerkrachten. Carla is bevlogen en geeft boeiend les. In dit geval in 5 avonden een prettige kennismaking en inkijk in NLP.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Zou ik even niet weten, ga gewoon zo door.

Cursus van 5 bijeenkomsten NLP gevolgd.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Carla gaf deze cursus. Ze brengt het érg boeiend en enthousiast met veel eigen voorbeelden.