Inzigd

van Deursen Diervoeders BV

Heel erg leerzaam voor zowel zakelijk als prive toepassingen. Door voorbeelden inzigd krijgen in hoe processen werken waar je normaal niet zo bij stilstaat. Had ik al veel eerder moeten volgen...

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Manier van trainen is erg huiselijk en plezierig... In klein verband krijg je veel feedback van de andere deelnemers. Goede formule!

Shari

Inspiratie- en inzichtvolle sessies.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Duidelijkheid over samenhang in en doel van het complete leerproces. Het was ooit verwarrend waar in het proces ik me precies bevond. Die puzzelstukjes vielen op den duur wel samen!

Pat Blom

Ongekend fantastisch enthousiaste mensen met passie voor wat ze doen en de mens aan hun trainingstafel. Ik ben zo blij dat ik bij hen de opleiding heb mogen doen. De bijdrage die zij hebben... Ongekend fantastisch enthousiaste mensen met passie voor wat ze doen en de mens aan hun trainingstafel. Ik ben zo blij dat ik bij hen de opleiding heb mogen doen. De bijdrage die zij hebben geleverd waardoor er bijzondere veranderingen in mijn leven zijn gekomen. De wijze waarop ik, door hun fijne en eerlijke aanpak in trainen, het beste in mijzelf naar boven kan halen, vertrouwen heb gekregen in de kracht vanuit mezelf is fantastisch. Lieve Carla en Henk jullie maken het verschil!

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Daar heb ik een jaar of 4 over na kunnen denken, maar kan niets verzinnen. Blijf zoals jullie zijn. Hele mooie, lieve, gepassioneerde en warme mensen!

Niels van Renen

Positieve "eyeopener"!

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

De dynamiek die er nu is zou ik niet veranderen.

Ilse van Deursen

Persoonlijk, gezellig en heel verhelderend.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Niets. Vooral veel praktijkvoorbeelden blijven geven. Dan wordt alles heel duidelijk en herkenbaar, waardoor je het ook direct in de praktijk kunt toepassen.

ITSN B.V.

Door de sessies met Inzigd heb ik daadwerkelijk meer inzicht gekregen in de menselijk kant van zaken doen. Inzicht in klanten en hun beweegredenen maar ook inzicht in mijn eigen handelen en hoe dit... Door de sessies met Inzigd heb ik daadwerkelijk meer inzicht gekregen in de menselijk kant van zaken doen. Inzicht in klanten en hun beweegredenen maar ook inzicht in mijn eigen handelen en hoe dit alles van invloed is op een succesvolle samenwerking en bedrijfsvoering. Kortom: een zeer zinvolle periode welke ook nog eens zeer prettig wordt onderwezen (in de breedste zin van het woord). Het is zó goed bevallen dat we als deelnemers hier graag een vervolg aan willen geven.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Ik zou niets kunnen verzinnen wat niet al helemaal naar wens is ingevuld.

John Bogers / VCN Verzekeringen

Ik heb de
Training/begeleiding zeer prettig ervaren. Henk en Carla weten een perfecte omgeving te creëren waar iedereen zich comfortabel genoeg vindt om zich zelf te
Zijn en open te staan...
Ik heb de
Zijn en open te staan om te leren.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Soms denk je ... of ... maar dat is wat inzigd inzigd maakt en wie Henk en Carla zijn. Niets aan doen!

Ingrid Solleveld | SOLA academy

Prettige en ontspannen leeromgeving

n.v.t.

BodyMind Life Coaching

De Ericksoniaanse hypnose training gegeven door Carla is als een zeer goede training ervaren. De manier van werken van Milton E. werd zeer goed uitgelegd en gedemonstreerd, vervolgens mochten we... De Ericksoniaanse hypnose training gegeven door Carla is als een zeer goede training ervaren. De manier van werken van Milton E. werd zeer goed uitgelegd en gedemonstreerd, vervolgens mochten we zelf de trance gaan toepassen. Met één woord: Prachtig!

niet

Janneke

Carla en Henk geven op een zeer prettige, ongedwongen manier training. Al je zintuigen komen aan bod en dat heeft effect. En dat effect is altijd groter dan waar je je in eerste instantie bewust van... Carla en Henk geven op een zeer prettige, ongedwongen manier training. Al je zintuigen komen aan bod en dat heeft effect. En dat effect is altijd groter dan waar je je in eerste instantie bewust van bent.
Bij Inzigd kun je niet niet leren!

?