Inzigd

Niels van Renen

Positieve "eyeopener"!

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

De dynamiek die er nu is zou ik niet veranderen.

Ilse van Deursen

Persoonlijk, gezellig en heel verhelderend.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Niets. Vooral veel praktijkvoorbeelden blijven geven. Dan wordt alles heel duidelijk en herkenbaar, waardoor je het ook direct in de praktijk kunt toepassen.

ITSN B.V.

Door de sessies met Inzigd heb ik daadwerkelijk meer inzicht gekregen in de menselijk kant van zaken doen. Inzicht in klanten en hun beweegredenen maar ook inzicht in mijn eigen handelen en hoe dit... Door de sessies met Inzigd heb ik daadwerkelijk meer inzicht gekregen in de menselijk kant van zaken doen. Inzicht in klanten en hun beweegredenen maar ook inzicht in mijn eigen handelen en hoe dit alles van invloed is op een succesvolle samenwerking en bedrijfsvoering. Kortom: een zeer zinvolle periode welke ook nog eens zeer prettig wordt onderwezen (in de breedste zin van het woord). Het is zó goed bevallen dat we als deelnemers hier graag een vervolg aan willen geven.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Ik zou niets kunnen verzinnen wat niet al helemaal naar wens is ingevuld.

John Bogers / VCN Verzekeringen

Ik heb de
Training/begeleiding zeer prettig ervaren. Henk en Carla weten een perfecte omgeving te creëren waar iedereen zich comfortabel genoeg vindt om zich zelf te
Zijn en open te staan...
Ik heb de
Zijn en open te staan om te leren.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Soms denk je ... of ... maar dat is wat inzigd inzigd maakt en wie Henk en Carla zijn. Niets aan doen!

Ingrid Solleveld | SOLA academy

Prettige en ontspannen leeromgeving

n.v.t.

BodyMind Life Coaching

De Ericksoniaanse hypnose training gegeven door Carla is als een zeer goede training ervaren. De manier van werken van Milton E. werd zeer goed uitgelegd en gedemonstreerd, vervolgens mochten we... De Ericksoniaanse hypnose training gegeven door Carla is als een zeer goede training ervaren. De manier van werken van Milton E. werd zeer goed uitgelegd en gedemonstreerd, vervolgens mochten we zelf de trance gaan toepassen. Met één woord: Prachtig!

niet

Janneke

Carla en Henk geven op een zeer prettige, ongedwongen manier training. Al je zintuigen komen aan bod en dat heeft effect. En dat effect is altijd groter dan waar je je in eerste instantie bewust van... Carla en Henk geven op een zeer prettige, ongedwongen manier training. Al je zintuigen komen aan bod en dat heeft effect. En dat effect is altijd groter dan waar je je in eerste instantie bewust van bent.
Bij Inzigd kun je niet niet leren!

?

Saskia Coolen

Ontzettend goed, leerzaam, gemoedelijke sfeer

Jeroen van Mil

Super! Persoonlijk, vernieuwend, uitdagend, lekker, zintuigelijk, uit je routine, etc.

Betere raadpleegbaarheid hand-outs.

Dinie

Henk en Carla zijn heel enthousiast, zeer ervaren professionals en geloven in wat ze doen. Zij koppelen de hNLP theorie direct aan de praktijk en daardoor heb ik snel kennis opgedaan en vlot leren... Henk en Carla zijn heel enthousiast, zeer ervaren professionals en geloven in wat ze doen. Zij koppelen de hNLP theorie direct aan de praktijk en daardoor heb ik snel kennis opgedaan en vlot leren toepassen.
Met krachtige bewoordingen hebben ze mij geïnspireerd om te werken aan mijn persoonlijke ontwikkeling waar ik zelf verstrikt zat in mijn eigen gedachtepatronen. Dit was verhelderend en soms ook confronterend. Ik heb tijdens de opleiding nieuwe vaardigheden ontwikkeld die ik kan inzetten bij het coachen van startende leerkrachten. Ik heb geleerd om anders te kijken, gerichte vragen te stellen, goed te luisteren en meer te vertragen. Daardoor kan ik beter aansluiten bij wat de ander nodig heeft. Bedankt Carla en Henk voor jullie positiviteit, goede tips en de mooie visualisaties!

?