Inzigd

Hanny Rongen

Mijn ervaring: ik heb enorm genoten en super veel geleerd, het was zo duidelijk dat het ook blijft hangen, en ik merk ook dat ik er veel mee doe.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Blijf aub zoals je nu bent, mensen worden gelukkig van jullie.

Rogier Komproe

Mijn trainers training bij Inzigd is voor mij life changing geweest. Henk en Carla leggen hun hart en ziel in het ondersteunen van jou als student. Alles is er op gericht om jou te laten slagen. Ze... Mijn trainers training bij Inzigd is voor mij life changing geweest. Henk en Carla leggen hun hart en ziel in het ondersteunen van jou als student. Alles is er op gericht om jou te laten slagen. Ze zijn goud eerlijk en de meest oprechte trainers die ik ken. Ze zien alles en zullen altijd dat gene doen wat jou je groots ontwikkkeling stap laat zetten.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Een branded app waar alle studie ondersteuning in te vinden is, een eigen community, als audio bestanden, Video’s en/of geleide meditaties, etc etc.

Charlotte van den Bosch

De cursus was zoveel meer dan ik gedacht had. Verbetering van communicatie op het werk was een van mijn doelen, maar (zoals ik eigenlijk al wel wist) communicatie is overal.

Het was een...

Het was een cursus die me van het begin tot het eind geprikkeld heeft, als een spons zoog ik alles op. Het leukst vond ik dat alles wat ik leerde direct toepasbaar was in mijn dagelijks leven. Ik leerde allerlei verschillende manieren van communiceren, die aan het eind van de cursus als een puzzel voor me in elkaar vielen. Prachtig!

Deze cursus heeft me al heel veel mooie gesprekken opgeleverd, waar ik heel erg dankbaar voor ben.

En als je hNLP wilt leren ... doe het dan van Henk en Carla. De deskundigheid, humor en de eerlijke betrokkenheid zijn een verrijking in het leerproces. Ze hebben me op een hele prettige manier gestimuleerd het beste uit mezelf te halen.

BodyMind Life Coaching/Gezondheidspraktijk Limburg

Heel inspirerende Master HNLP training gevolgd. Heel praktisch en meteen toepasbaar in mijn praktijk voor stress en burn-out gerelateerde aandoeningen.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Iets meer wijn inschenken ;-)

vdMeijden

Mijn ervaring bij Henk en Carla was dat ik me meteen op mijn gemak voelde, sta je open om iets te leren en ontdekken! gaat dat hier vanzelf.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Minder lekker eten op tafel zetten

Janneke

Goede training, veel geleerd. Ook zaken die niet in de manual stonden.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Henk en Carla leggen helder uit en op een fijne manier. Ze passen zich aan aan de groep en aan de individuele personen, zodat niemand niet kan leren ;-)
Interessante materie.

Hielke Adema

Positief

Anette Smeets

Deze cursus is een cadeau voor jezelf als je het hebt over persoonlijke ontwikkeling. Het is een eyeopener met betrekking tot communicatie en dus op velerlei vlakken toe te passen. Het is een warm... Deze cursus is een cadeau voor jezelf als je het hebt over persoonlijke ontwikkeling. Het is een eyeopener met betrekking tot communicatie en dus op velerlei vlakken toe te passen. Het is een warm bad door de echte aandacht van Carla, het heerlijke eten van Henk. De passie en drive van hen allebei. Over alles is nagedacht en alle zintuigen worden geprikkeld. Een echte aanrader!

Niet van toepassing

van Deursen Diervoeders BV

Heel erg leerzaam voor zowel zakelijk als prive toepassingen. Door voorbeelden inzigd krijgen in hoe processen werken waar je normaal niet zo bij stilstaat. Had ik al veel eerder moeten volgen...

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Manier van trainen is erg huiselijk en plezierig... In klein verband krijg je veel feedback van de andere deelnemers. Goede formule!

Shari

Inspiratie- en inzichtvolle sessies.

Waarin zou Inzigd (Carla en/of Henk) kunnen verbeteren?

Duidelijkheid over samenhang in en doel van het complete leerproces. Het was ooit verwarrend waar in het proces ik me precies bevond. Die puzzelstukjes vielen op den duur wel samen!