Anne Rutten

Dankzij Invorderingsbedrijf mijn geld teruggekregen voor concertkaartjes die ik via TicketSwap gekocht had. Fijn geholpen en dus met positief eindresultaat!

Logopediepraktijk

Prima geholpen

Johan Brandon

Invorderingsbedrijf heeft mijn vordering zeer voortvarend opgepakt. Waar ik zelf al ruim een half jaar van kastje naar muur werd gestuurd, had ik via invorderingsbedrijf mijn geld binnen 3 weken op... Invorderingsbedrijf heeft mijn vordering zeer voortvarend opgepakt. Waar ik zelf al ruim een half jaar van kastje naar muur werd gestuurd, had ik via invorderingsbedrijf mijn geld binnen 3 weken op mijn rekening.

T.

Geweldig! Ik heb nu wel mijn geld terug gekregen van verkoper. Volgens verkoper was alles goed afgehandeld, dus niet.

Vozzie

Het starten van een vordering is eenvoudig en de voortgang volgen is via het portaal is zeer fijn. De lay-out/usability van het portaal kan wel een kleine verbetering gebruiken. Mijn grootste... Het starten van een vordering is eenvoudig en de voortgang volgen is via het portaal is zeer fijn. De lay-out/usability van het portaal kan wel een kleine verbetering gebruiken. Mijn grootste ergernis was het overlay-scherm om bijv. een brief te lezen. De inhoud past niet netjes in het overlay, waardoor je horizontaal moet scrollen. Voor de rest zeer tevreden.

Werken fijn en communiceren duidelijk

Joudi.nl

Goede service, geloofwaardigheid, opvolging, het zijn ervaren mensen

Marijn leenen

Super fijn bedrijf snelle afhandeling! Kan het iedereen aanraden. Duidelijke communicatie vanaf het begin.

Goede Kant van het Spoor

Goede acties en begeleiding