Rupro

Kundig bedrijf. Heldere communicatie via portal en persoonlijk contact via telefoon. Soms een vorderingen binnen een week binnen. Soms zit het tegen en duurt het langer, waarbij de stappen die gezet... Kundig bedrijf. Heldere communicatie via portal en persoonlijk contact via telefoon. Soms een vorderingen binnen een week binnen. Soms zit het tegen en duurt het langer, waarbij de stappen die gezet worden helder gecommuniceerd worden.

Power Plastics b.v.

Geweldig!

Diana

Korte lijnen doordat we een vast contactpersoon hebben. Tot nu toe zijn alle vorderingen uiteindelijk betaald.

WMR Loodgieters BV

B&S Beheer bv

Uitstekende service. Zeer doortastend in hun aanpak. Doen wat ze zeggen. Alles precies zoals het zou moeten. Gewoon top!

Snel en efficiënt!

Snel, correct en vriendelijk.

Ron

Uitstekend! Helder dashboard en goede terugkoppeling door vaste contactpersoon. Het lukte mij in 3 maanden niet om mijn openstaande facturen te innen. Het Invorderingsbedrijf heeft in nog geen 1... Uitstekend! Helder dashboard en goede terugkoppeling door vaste contactpersoon. Het lukte mij in 3 maanden niet om mijn openstaande facturen te innen. Het Invorderingsbedrijf heeft in nog geen 1 maand tijd het gehele bedrag weten te incasseren.

Prettig in omgang.

Kon in het begin veel beter maar sinds Luca Tripic zich er mee bezighoud gaat het prima