Euro-com International B.V.

Voortgang inzichtelijk via toegankelijk dossier

De Flintstones - kinderopvang

Fijn bedrijf om me samen te werken.

Angela de Rot

Super goed bedrijf! Maar vooral het snelle handelen van Danny de Jong. Ook voelde ik mij heel serieus door hem. Zijn communicatie was goed en duidelijk, maar ook snel en hij ging gelijk aan de... Super goed bedrijf! Maar vooral het snelle handelen van Danny de Jong. Ook voelde ik mij heel serieus door hem. Zijn communicatie was goed en duidelijk, maar ook snel en hij ging gelijk aan de slag!! Ook de afwikkeling is heel correct gedaan door hem.

Bonne Viande

Zeer prettig contact met Wesley, duidelijk en meedenkend

van der flier

Snel en vakkundig... Resultaat binnen een week, dat is razendsnel!!!!

particulier

Ik heb het uiteindelijk als positief ervaren ondanks dat de vordering niet is geïnd

Dave

Fantastische Ervaring. Snelle en professionele begelieding, begrip voor de zaak en de incassant betaalde vrijwel direct nadat ik het invorderingsbedrijf inschakelde. Volgende keer ga ik niet meer... Fantastische Ervaring. Snelle en professionele begelieding, begrip voor de zaak en de incassant betaalde vrijwel direct nadat ik het invorderingsbedrijf inschakelde. Volgende keer ga ik niet meer zelf achter de onbetaalde rekeningen aan en schakel ik het invorderingsbedrijf direct in!

De Jong

Zeer tevreden! Verstand van zaken als de klant je factuur niet wil betalen. Daardoor snel het gewenste resultaat. Ik vind hun no cure no pay formule echt top.

John, Giesen Coffee Roasters

De communicatie is helder en de informatievoorziening duidelijk. Het is prettig om te weten met wie je van doen.