Martin Meijer

Een conflict is nooit leuk. Zeker niet als het gaat om een uitbetaling die niet gedaan wordt.
Iedereen kent het wel van bedrijven of organisaties die een incassobureau inschakelen voor het vorderen van ern openstaande rekening/factuur of andere financiële verplichtingen.
Maar dat geld natuurlijk ook andersom. Iets wat veel mensen/particulieren niet weten. Ook ik niet tot ik dacht, waarom zou ik niet dezelfde weg kunnen bewandelen om mijn geld te krijgen waar ik recht op heb?
In dit geval van een ex-werkgever die op een geraffineerde manier de eindafrekening probeerde te behouden voor zich zelf.
Een maandloon, vakantie geld en nog stukje loon van paar maand eerder.
Het stond zwart op wit door hun accountant kantoor waar ik recht op had en wat over gemaakt zou worden.
Maar na een maand nog niets binnen. Er volgde ern geraffineerde leugen die na ruim 11 maand aan het licht kwam bij me. Alsnog er achter aan. Maar er volgde een groot conflict met intimidatie en ik werd vooral uitgelachen en voorgehouden dat ik wel na zoveel maand kon fluiten naar het geld waar ik recht op had en ook voor gewerkt had.
Ik heb ze nog een mail gestuurd maar geen reactie. Dus was het klaar, ik zou het geld mislopen. Maar ik voelde dat er iets bestaat als recht en rechtvaardigheid.
Via de bekende zoekmachines wat info gezocht en al snel was ik overtuigd dat ik wel degelijk mijn loon kon vorderen zonder te veel extra energie en woede er in te hoeven stoppen. Ik kwam namelijk op de site van Incassocenter terecht.
Paar gegevens invullen, een bijlage toevoegen wat als bewijs diende en op verzenden klikken. Binnen 10 minuten telefoon, en vaste casemanager aan de lijn. Wist toen nog niet dat het de vaste casemanager zou zijn, maar achteraf wel.
We waren inmiddels 13 maand verder en alles werd haarfijn en duidelijk uitgelegd, ook over de wettelijke rente waar ik recht op had. Dat werd door Incassocenter tot de cen nauwkeurig uitgerekend en mee genomen in de vordering. De eerste stap en de komende vervolg stappen en de eventuele stappen daarna waar dan eerst weer duidelijk overleg zou gevoerd worden. Dit alles zonder eerst kosten te hoeven maken.
Gesprek werd keurig uitgewerk tot een mail en na accoord daarop werd binnen 24 uur de eerste keer contact gelegd met ex-werkgever
Alles kon ik op de voet volgen via een persoonlijke online portal bij Incassocenter.
En natuurlijk werd het eerst door de andere partij niet serieus genomen en kwamen de intimidaties binnen via via. Maar ik werd gerustgesteld door casemanager, niet reageren, mooi stil houden, wij regelen het vanaf nu voor je.
En dat is uiteindelijk ook gebeurd. Op de laatste dag van de deadline van de eerste periode van acties, voor er overgeschakeld zou worden naar een gerechtelijke procedure ging het snel.
Om de uur verscheen er nieuws in mijn portaal en zou men over gaan tot betalen van gehele bedrag inclusief de extra rente en overige kosten.
En ook toen dat bij Incassocenter binnen was kreeg ik gelijk dat te zien in mijn portaal, mail box en te horen via de telefoon.
De opluchting hier bij mij, mijn vrouw en ook de kinderen was groot. Niet dat de kinderen er vooraf wat van wisten. Maar ze vorldrn en zaggen gelijk bij thuiskomst dat er iets positiefs was in huis.
En op de dag voor we op vakantie gingen om te wandelen in Zuid Limburg was het bedrag waar we niet meer op hadden gerekend op mijn rekening binnen.
We zijn met heel goed gevoel op vakantie gegaan. Natuurlijk door het geld, maar vooral door het gevoel van gerechtigheid en opluchting dat we ern negatief boek toch positief konden sluiten door het laatste hoofdstuk wat geschreven en toe te wijden is aan de mensen van Incassocenter.
Wat een rust hebben zij gebracht tijdens het gehele proces vanaf het begin. Geijk een goed gevoel en vertrouwen. Iets wat even helemaal weg was.
Dus heb je een financieel geschil en heb je er recht op omdat je er hard voor hebt gewerkt, dan is Incassocenter de perfecte partner om het op te lossen.

Vincent

Top geholpen, een aanrader

Isabel Teixeira da Silva

Fijn, kordaat en efficiënt team!

Van Dijk

Fijne communicatie

Marloes

Incassocenter heeft goed geholpen bij mijn aanvraag. Helaas heeft het niks opgeleverd, maar heb er wel een goed gevoel over.

Noelle

Snelle en professionele hanndeling

BCC

Bedrag werd betaald nadat ik Invorderingsbedrijf had ingeschakeld

T. Mosies

Makkelijk te bereiken en zeer vriendelijk

Klassieke homeopathie voor dieren

Michaël van Oosten