P.P. Besselaar

Wanneer een vordering ook na herhaalde aanmaning veel te lang uitstaat, kan dat ook al gaat het om een klein bedrag grote ergernis oproepen.
Gelukkig bleek Incassocenter bereid ook kleinere...
Gelukkig bleek Incassocenter bereid ook kleinere bedragen in te vorderen en biedt het een no cure no pay regeling. Dat laatste trok mij over de streep.
De aanmelding was eenvoudig, de rest was aan hen.
En, het had succes: het bedrag was al binnen 6 weken geïnd.
Goed gedaan dus!

Invorderingsbedrijf

Adequate service. Snel gehandeld, snel geld terug.

B

Zeer Goeie service en snelle uitbetaling incassocenter heb mij geholpen een factuur te innen wat mij niet was gelukt

Harry Kuijpers

Ondanks dat het in mijn geval ging om een relatief klein bedrag werd er veel en professionele aandacht besteed aan mijn zaak. Hierdoor was de intake en afhandeling van mijn zaak snel en simpel met... Ondanks dat het in mijn geval ging om een relatief klein bedrag werd er veel en professionele aandacht besteed aan mijn zaak. Hierdoor was de intake en afhandeling van mijn zaak snel en simpel met als kers op de taart vervolgens snel het gewenste resultaat.

xxxxx

Goed geholpen met de invordering.
De communicatie naar de klant mag wat intensiever .

Ben

Was al zo lang bezig met mijn ex die de alimentatie maar niet wilde betalen. 3 jaar gewacht zonder succes. Toen besloten incassocenter in te schakelen en binnen No time is het geld door mijn ex... Was al zo lang bezig met mijn ex die de alimentatie maar niet wilde betalen. 3 jaar gewacht zonder succes. Toen besloten incassocenter in te schakelen en binnen No time is het geld door mijn ex betaald. Zeker een aanrader! DANKJEWEL.

N. Giethoorn

Ik vind Incassocenter overzichtelijk. Nette afhandeling, fijne samenwerking en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en professioneel

Jalil Abdul

Fantastisch