fixfine bv

Onze samenwerking met Invorderingsbedrijf was een schot in de roos. Hun professionaliteit, snelle respons en effectieve incassoprocedures maakten een wereld van verschil. Het team behandelt elke... Onze samenwerking met Invorderingsbedrijf was een schot in de roos. Hun professionaliteit, snelle respons en effectieve incassoprocedures maakten een wereld van verschil. Het team behandelt elke zaak met respect en zorg, waarbij de klantrelaties intact blijven. Transparante communicatie en redelijke prijzen voegen extra waarde toe aan hun uitstekende diensten. Invorderingsbedrijf is een betrouwbare partner voor al uw incassobehoeften. Zeer aanbevolen!

Irene

Hebt heel goede ervaring met de bedrijf

vtv ons genoegen

Zeer nette en accurate behandeling van onze ingediende factuur. We werden duidelijk en frequent op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Bttapijt

Geweldig en heel snel

Tony

Zeer tevreden en zeer snel .Een echte aanrader

Kevin

Effectief en snel. Duidelijke communicatie

Visualisatie Nederland

De start van het proces verliep helaas een tikkeltje stroef. I.p.v. dezelfde dag nog actie duurde dat helaas 3 dagen. Tijdens deze paar dagen verliep de communicatie ook moeizaam en wist niemand... De start van het proces verliep helaas een tikkeltje stroef. I.p.v. dezelfde dag nog actie duurde dat helaas 3 dagen. Tijdens deze paar dagen verliep de communicatie ook moeizaam en wist niemand precies waarom het zo ging en werden er verkeerde beloftes gemaakt.

Toen we eenmaal gestart waren ging het echter ontzettend soepel. Via het portaal zie je alle toekomstige communicatie en alles wat er gedaan is. Hierdoor wordt je ontzettend goed op de hoogte gehouden van de status en weet je wat er te wachten staat.

Daarnaast is er bij elke belangrijke of grote communicatie nog eens dat ze er een belletje of mailtje bij doen. Fantastisch!

Wij wilden bij een grote wegens een beetje zekerheid en automatisering binnen het bedrijf. Maar dat er vervolgens ook nog persoonlijke communicatie bij zou zitten hadden wij in eerste instantie niet verwacht en hebben we als zeer prettig ervaren.

IncassoCenter

Top ervaringen

iuris legal

Fijne organisatie om mee samen te werken. Binnen een korte periode hebben wij al onze eerste betalingen binnen die al langere tijd open stonden!

De communicatie verloopt ook soepel en de...

De communicatie verloopt ook soepel en de opdrachtgever wordt serieus genomen.

Ger Bos

Waar ik bijna 4 weken mee bezig ben geweest, het terug storten van mijn geld, is het hun gelukt dit in 1 dag voor elkaar te krijgen. Dus. Mocht u problemen ondervinden met terug vorderen van uw geld... Waar ik bijna 4 weken mee bezig ben geweest, het terug storten van mijn geld, is het hun gelukt dit in 1 dag voor elkaar te krijgen. Dus. Mocht u problemen ondervinden met terug vorderen van uw geld is dit zeker een aanrader. Niet zelf “klungelen” maar overlaten aan deze mensen.