Dave

Fantastische Ervaring. Snelle en professionele begelieding, begrip voor de zaak en de incassant betaalde vrijwel direct nadat ik het invorderingsbedrijf inschakelde. Volgende keer ga ik niet meer... Fantastische Ervaring. Snelle en professionele begelieding, begrip voor de zaak en de incassant betaalde vrijwel direct nadat ik het invorderingsbedrijf inschakelde. Volgende keer ga ik niet meer zelf achter de onbetaalde rekeningen aan en schakel ik het invorderingsbedrijf direct in!

De Jong

Zeer tevreden! Verstand van zaken als de klant je factuur niet wil betalen. Daardoor snel het gewenste resultaat. Ik vind hun no cure no pay formule echt top.

John, Giesen Coffee Roasters

De communicatie is helder en de informatievoorziening duidelijk. Het is prettig om te weten met wie je van doen.

Beleef concepts vof

Goed, vorderingen snel afgehandeld

Celebrations Autoverhuur

Behulpzaam

Dataplus

Prima bedrijf

Mariandel van der Sluijs - Hage

Zeer betrokken en ervaren accountmanager die goed onderbouwde adviezen geeft wat betreft ons debiteurenbeheer.

Karakter Wijnimport B.V.

Vast aanspreekpunt neemt veel werk uit handen. Duidelijke uitleg.

De Zwart

Professionele aanpak en snel optreden. Hebben voor ons 3 zaken waar ik zelf al maanden achteraan zat op weten te lossen. Werkte voorheen met een lokale
Advocaat maar die kreeg niets voor elkaar...
Advocaat maar die kreeg niets voor elkaar en was ook te prijzig. Werk nu op basis van no cure no pay en dat werkt.