Youandi Van Doren

Goed.

Daniel

Goede ervaring. Open en eerlijke communicatie, snelle actie en niet onbelangrijk: Resultaat!

M

Goede service. Aardig personeel.

Incassocenter B.V.

Uiterst snelle en efficiënte oplossing voor mijn probleem. Ik was echt heel verbaasd dat het zo snel geregeld was. Prima en heel vriendelijke contactpersoon

Eline

Uitstekend! ondanks dat ze niet in staat waren het te incasseren. zeer begripvolle mensen en ook heel respectvol.

StickyLock

Prima ervaring. Betaling uiteindelijk ontvangen.

Dsa maritiem

Vriendelijk, behulpzaam, persoonlijk

Montage Team Enschede

Zeer professioneel, duidelijk, behulpzaam en vriendelijk! Prettige ervaring/samenwerking.

Harrison Michaela

Eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken

Meneer Khan

Zeer goed geholpen door Danny, Koen & Wesley

Ik en de familie hebben het invorderingsbedrijf benaderd in september 2020 voor 2 zaken.

Zaak 1:
Wij ontvingen geen...
Zeer goed geholpen door Danny, Koen & Wesley

Zaak 1:
Wij ontvingen geen huurbetalingen meer ontving van haar huurder. Helaas wilde de debiteur (huurder) de woning niet verlaten en geen huur betalen. Hierdoor stegen de kosten nog meer voor mijn moeder en kon zij het niet meer aan. Het invorderingsbedrijf heeft brieven voor ons opgesteld en ons gerustgesteld dat er mogelijkheden zijn om aan deze situatie wat te doen. De debiteur is ons geld schuldig, echter omdat de huurder ook onder bewindvoerder staat en onder het belastingvrije voet leeft van ongeveer 90 euro per maand, zijn wij niet verder gegaan met de rechterlijke/juridische fase. We hoefden voor deze zaak helemaal niet te betalen, dat was echt top van hen.

Zaak 2
Na het overlijden van mijn vader, had onze moeder het familiebedrijf overgedragen aan een huurder, die betrouwbaar leek te zijn. Echter de huurder weigerde bijna 1 jaar lang huur te betalen, waardoor onze moeder niet meer de algemene kosten kon dragen van het garagebedrijf (zoals, waterkosten, energiekosten, licentiekosten, onderhoudskosten, opstal- en brandverzekering en onderhoud van de apparatuur en bruggen). Wij zijn hierdoor onze vergunning kwijtgeraakt en is het niet goed met ons gegaan. De huurder weigerde te betalen en beloofde van alles, echter hij is nooit op zijn beloftes teruggekomen. Onze bedrijf is hierdoor failliet gegaan en wij hebben ons moeten uitschrijven in de Kamer van Koophandel, omdat wij de kosten niet meer konden dragen.
In dit proces zijn wij zeer goed en professioneel bijgestaan door
het invorderingsbedrijf door dhr. D de Jong, W. de Geus en Koen Molenaar.

De managers van het invorderingsbedrijf hebben onze brieven opgesteld en getracht contact op te nemen met de debiteur/huurder. Wij hadden ook zelf geprobeerd contact op te nemen met de debiteur tijdens het incassotraject, echter hij nam nooit zijn telefoon op en reageerde nooit op zijn berichten. Echter, na maandenlang proberen kwamen we erachter dat de debiteur naar het buitenland is vertrokken en zijn administratie hier in Nederland heeft achtergelaten. Het invorderingsbedrijf gaf aan dat het lastig is om hiermee verder te gaan. De kosten, die wij maken zullen dan niet in verhouding zijn om mogelijk iets terug te kunnen vorderen van de debiteur.

Het is heel attent en netjes van de managers de heer Geus en de heer Jong en de heer Molenaar dat ze dit zo hebben toegelicht en voor beide zaken geen kosten in rekening hebben gebracht voor ons en wij zijn het incassocenter heel dankbaar voor!

Omdat beiden zaken financieel niet haalbaar is, heeft het invorderingsbedrijf aangegeven, geen kosten te berekenen. We hoeven hiervoor niets te betalen. Hun motto: “No Cure No Pay” klopt echt, en dit waarderen wij heel erg. Nogmaals onze dank. Daarom beoordeelt de familie het bedrijf met 5 sterren.