Gerard Blok

GRATIS incasso advies gehad.
Vriendelijk geholpen door een slimme jurist.
Heb informatie ingewonnen over een bepaalde casus.
Op basis daarvan besloten geen stappen te ondernemen. GRATIS incasso advies gehad.
Vriendelijk geholpen door een slimme jurist.
Heb informatie ingewonnen over een bepaalde casus.
Op basis daarvan besloten geen stappen te ondernemen.
Aan een eerlijk advies heb je meer dan aan een advocaat die overal maar aan begint.
Kom zeker terug als ik weer wat heb.

Daan

Zaak gewonnen bij de Huurcommissie tegen mijn verhuurder.
De servicekosten over 2017 en 2018 waren veel te hoog berekend. Ik had dus recht op terugbetaling.
Op internet gezocht naar een...
Zaak gewonnen bij de Huurcommissie tegen mijn verhuurder.
Op internet gezocht naar een betrouwbaar incassobureau. De incasso direct ingediend op basis van No Cure No Pay.
En wat denk je? Na enkele stevige sommaties stond het geld opeens op mijn rekening!
Ik raad elke huurder die door zijn of haar verhuurder niet wordt terugbetaald dit incassobureau in te schakelen.
Het lijkt misschien een hele stap maar dat is het niet. Dikke aanrader dus

Miranda Swier

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Heel attente, vriendelijke en kundige medewerkers. Zeer klantvriendelijk. Je krijgt het gevoel dat je zaak, hoe klein relatief ook, ertoe doet. En dat... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Heel attente, vriendelijke en kundige medewerkers. Zeer klantvriendelijk. Je krijgt het gevoel dat je zaak, hoe klein relatief ook, ertoe doet. En dat er echt op wordt ingezet het op te lossen. Dat is ook gelukt. Ik raad iedereen die problemen heeft met bedrijven of webwinkels aan contact op te nemen met dit Invorderingsbedrijf.

Amir

Begin vorig jaar heb ik tickets besteld en betaald voor een mud-run. Vanwege Corona kreeg ik te horen dat het event geannuleerd was. Ik heb toen aangegeven dat ik mijn geld terug wilde en dat ik in... Begin vorig jaar heb ik tickets besteld en betaald voor een mud-run. Vanwege Corona kreeg ik te horen dat het event geannuleerd was. Ik heb toen aangegeven dat ik mijn geld terug wilde en dat ik in de toekomst wel weer opnieuw aan zou melden. Maar naar mijn geld kon ik fluiten. Helaas betaalde het evenementenbedrijf mijn tickets niet terug, heleboel smoesjes. Na heleboel mails/telefoontjes later heb ik besloten om naar een incassobureau te zoeken die ook consumenten kon helpen. Mijn opdracht heb ik dezelfde dag nog ingediend (No Cure No Pay leek me een goed oplossing). evenementenbedrijf deed erg moeilijk maar het is toch alsnog gelukt om mijn geld terug te krijgen. Het ging mij om het principe. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden en een groot effect.

Joshua Stam

Prettige ervaring gehad, er werd geholpen met alles waar ik om vroegen altijd bereikbaar wanneer ik ze nodig had. Kortom echt top!

J. Dekker

Heel snel, vriendelijk en goed.

Incassobureau

Bij TicketSwap kreeg ik mijn geld niet terug van de verkoper en er werd niet gereageerd door de verkoper. Met TicketSwap contact opgenomen en die hebben een aantal acties uitgevoerd wat ook niet... Bij TicketSwap kreeg ik mijn geld niet terug van de verkoper en er werd niet gereageerd door de verkoper. Met TicketSwap contact opgenomen en die hebben een aantal acties uitgevoerd wat ook niet werkte helaas. Toen hebben zij voor mij een incassobureau ingehuurd. Nu is eindelijk alles opgelost en het was een hele goede service. Ze houden je op de hoogte van het proces en doen hun best om het voor je op te lossen. Nu heb ik al mijn geld teruggekregen, super fijn!!

Werkkans

Goed alleen de betaling liet op zich wachten en moest ik zelf een aantal keer om vragen.

Berg transport

Word goed geholpen en bijgestaan