HJFB

Goede ervaring. Geweldige service, ze zitten er bovenop!

Renzo Ijsselmuiden

Hoi,

Hoi,

Als je benadeeld bent en je wilt je geld terughalen is incassocenter een betrouwbare partij om mee te werken. Ze hebben mij professioneel en effectief geholpen om 280 EU van Remarkt (refurbished laptops) terug te krijgen. Remarkt wilde gewoon geen refund geven, terwijl ze dat wel op hun website hebben staan.

Incassocenter heeft hun ding gedaan en binnen 5 dagen stond het geld terug op mijn rekening. Geen ingewikkelde papieren, gewoon wat informatie invullen via hun website en resultaat ontvangen.

Helaas wilde Remarkt de incasso-kosten niet betalen. Normaal berekent een incasso-bureau dat dan door naar mij als klant. Maar Incassocenter heeft dit voor mij kwijt gescholden.

Dus al met al een fijne ervaring. En ik heb mijn geld terug gekregen zoals het hoort.

Renzo IJsselmuiden

De Sterke

Een webshop voor spelcomputers leverde het bestelde product niet. Door de inzet van Incasso Center hebben wij ons geld gelukkig weer terug gekregen. Hele goede inzet en hulp, snelle service; veel... Een webshop voor spelcomputers leverde het bestelde product niet. Door de inzet van Incasso Center hebben wij ons geld gelukkig weer terug gekregen. Hele goede inzet en hulp, snelle service; veel dank daarvoor.

Grakist

Top. Snel en goede communicatie.

Demi

Goede ervaring met het indienen en afhandelen van een incasso procedure

Balans, vereniging voorouders met morilijk lerende kinderen

De vordering die wij uithanden gegeven hebben is direct en zorgvuldig opgepakt. Fijne samenwerkingspartner!

Aron

Goed geholpen. Wordt meegedacht over een oplossing. Je kunt in het online portaal volgen hoe het gaat met je incasso.

Mike

Snel gehandeld, snel resultaat

Invorderingsbedrijf

Het verschuldigde bedrag werd door bemoeienis van het Invorderingsbedrijf zeer snel terugbetaald. Zeer snelle en accurate afhandeling.

Ingracia Aroma

Ben tevreden. Gewenste resultaat behaald