John

Zo hee! 13 maanden huurachterstand hebben ze voor mij binnengehaald.
NO CURE NO PAY ik heb er geen kosten aan gehad!
Vandaag werd ik gebeld door Stijn (aardige accountmanager) dat alles...
Zo hee! 13 maanden huurachterstand hebben ze voor mij binnengehaald.
NO CURE NO PAY ik heb er geen kosten aan gehad!
Vandaag werd ik gebeld door Stijn (aardige accountmanager) dat alles binnen was.
Ik kan alle verhuurders aanraken zaken met ze te doen. Wat ik bijzonder fijn vond:
- Duidelijk online portaal
- Mijn vordering dezelfde dag in behandeling genomen
- Goed telefonisch bereikbaar
- Ambachtelijke service

Rebecca

Goed contact, makelijk bereikbaar en een goede service!

Incassocenter B.V.

Thermo Trans Twente BV

Met genoegen schrijf ik voor het Invorderingsbedrijf een vijfsterrenreview.
We zijn als transportbedrijf op zoek gegaan naar een specialist voor wanbetalers in het buitenland.
De keuze was...
Met genoegen schrijf ik voor het Invorderingsbedrijf een vijfsterrenreview.
De keuze was snel gemaakt na een prettige intake.
De voorwaarden zijn helder en ze namen onze vorderingen dezelfde dag nog in behandeling.
En het mooiste: de vordering was binnen enkele dagen geheel betaald.
Ik wist niet dat het zo makkelijk zou gaan, dus ik raad deze incassopartij iedereen aan.

Barbara

Snelle afhandeling

Hermes de Ridder

Professioneel, erg behulpzaam

VDS Sanitair Montage BV

Super goed geholpen, wordt ook goed gecommuniceerd over de stand van zaken. Ben erg tevreden met de service.
Het bedrijf is zeker aan te raden.

Cafe Costa BV Eindhoven

DE ALLERBESTE NO CURE NO PAY OPLOSSING. Onze horecaonderneming heeft feestartikelen besteld bij een webwinkel die op internet dé horecaspecialist zou zijn. Niets bleek minder waar. Geld overgemaakt... DE ALLERBESTE NO CURE NO PAY OPLOSSING. Onze horecaonderneming heeft feestartikelen besteld bij een webwinkel die op internet dé horecaspecialist zou zijn. Niets bleek minder waar. Geld overgemaakt en er werd niets geleverd. Diverse belletjes en briefjes vanuit ons had geen zin. Ik kwam er al snel achter dat er veel meer horecaondernemers werden opgelicht door deze webwinkel en gelijk de hulp ingeschakeld van dit incassobureau. De webwinkel wist daarna niet hoe snel ze moest betalen haha!. Ze hebben de koop voor me ontbonden op professionele wijze. En het mooiste: het heeft me niets gekost. Alles was NO CURE NO PAY.