Sandra Elstgeest

In het begin was het wat verwarrend vanwege het vele mailverkeer maar dat heeft ook met mijn beperking te maken. Ik werd goed op de hoogte gehouden en met het weinige info wat ik over de site en de... In het begin was het wat verwarrend vanwege het vele mailverkeer maar dat heeft ook met mijn beperking te maken. Ik werd goed op de hoogte gehouden en met het weinige info wat ik over de site en de debiteur kon geven, is het ze toch gelukt om mijn geld terug te vorderen.

De Ridder Recreatie

Helaas een incasso moet uitbesteden aan het Incassocenter. Duidelijke uitleg en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hoop ze niet nodig te hebben maar mocht dit wel zo...

Hoop ze niet nodig te hebben maar mocht dit wel zo zijn dan zal ik mijn incasso zeker weer hier uit handen geven.

Oatly

Goede ervaring, snel opgelos!

Tom

Binnen enkele dagen mijn geld terug! Vooral de online portal werkt erg makkelijk om inzicht te krijgen in het verloop van de incasso.

Frank Smits

Na 4,5 maand tevergeefs bellen, mailen, appen heb ik via Incassocenter de kosten van mijn Lowlandskaartje weer terug. Toppers!!

Super en fijne communicatie

Dog Discipline

Dog Discipline

Snel en deskundig geholpen, erg tevreden met deze partner!

kieft

Het probleem wat ik had met een webwinkel was binnen 2 dagen opgelost, toen het incassocenter het op ging pakken. Gewoon zeer prettig en goed contact gehad met de medewerker.

Hoekbouw

Fijn bedrijf gaan er gelijk mee aan de slag .