Desiree

Zeer vriendelijke mensen die je goed op de hoogte houden, wat ons in weken niet is gelukt is Incassocenter met 1 brief gelukt

F.Moussa - (particulier)

Goede bedrijf

Netjes telefonisch benaderd en case correct afgehandeld.

Overture clinic

Uitermate behulpzaam en actief in de hulpverlening!

Eric

Hielden mij up to date met alles.
Snel actie genomen.
Heel vriendelijk en snel aan de telefoon.
Echte aanrader

Stef Mulder

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke manier hoe ik geholpen ben. Deze mensen hebben mij goed en netjes behandeld en hebben waar juristen zeiden dat ik geen kans had het onderste uit de kan... Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke manier hoe ik geholpen ben. Deze mensen hebben mij goed en netjes behandeld en hebben waar juristen zeiden dat ik geen kans had het onderste uit de kan gehaald en ervoor gezorgd dat ik al het geld van mijn schuldenaar (particulier) heb gekregen tot de laatste cent! Verder hebben ze vanwege het geringe bedrag besloten dat ik de incassokosten niet heb hoeven te betalen. Dat vind ik fantastisch! Echt een pracht gebaar! Ook vind ik het hartstikke geweldig dat ze mij een kleinigheidje opsturen als relatiegeschenk! Top bedrijf! Mocht ik ooit nog problemen hebben dan kom ik hier zeker terug!

MJ

My experience with Incassocenter was super. I reached out to them, I explained my issue and immediately they help me out.
Last but not least they solved my issue :-)

I super...
Last but not least they solved my issue :-)

I super recommend them to everyone.