Daniel

Nadat ik mijn casus/zaak op een makkelijke manier had aangemeld is het bedrijf op discrete en professionele wijze snel te werk gegaan.

Eerlijk gezegd had ik de hoop dat ik mijn geld...

Eerlijk gezegd had ik de hoop dat ik mijn geld terug kreeg al opgegeven maar slechts 1,5 na mijn aanmelding kreeg ik goed nieuws.

Wang

Alles naar tevredenheid geholpen en goed afgehandeld!

Hans Takkenkamp

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, reageren snel, nocur no pay is echt no cure no pay

Sophie

Gesprek met Danny was erg helpend! Het geld is terug dus dat is erg fijn.

Shannon

Goed advies gekregen van een vriendelijke medewerker. We hebben samen diverse mogelijkheden en scenario's overwogen en uiteindelijk besloten de vordering af te boeken.
Dat is ook een goed...
Dat is ook een goed advies, want je moet wel realistisch blijven. Bedankt voor jullie goede hulp en realistische aanpak. Gemakkelijk in omgang en zeker weten een aanrader.
Groetjes uit Amsterdam

Incasso Center

De persoonlijke werkwijze en korte lijntje hebben zeker bijgedragen aan de goede afloop van de incasso opdracht. De communicatie ervaar ik als zeer prettig. Daarbij wordt er snel, efficiënt gewerkt... De persoonlijke werkwijze en korte lijntje hebben zeker bijgedragen aan de goede afloop van de incasso opdracht. De communicatie ervaar ik als zeer prettig. Daarbij wordt er snel, efficiënt gewerkt en zijn ze juridisch goed onderlegd.

Moryden

Heel zorgvuldig en behulpzaam. Vriendelijk personeel en doen t beste voor de klant

John

Zo hee! 13 maanden huurachterstand hebben ze voor mij binnengehaald.
NO CURE NO PAY ik heb er geen kosten aan gehad!
Vandaag werd ik gebeld door Stijn (aardige accountmanager) dat alles...
Zo hee! 13 maanden huurachterstand hebben ze voor mij binnengehaald.
NO CURE NO PAY ik heb er geen kosten aan gehad!
Vandaag werd ik gebeld door Stijn (aardige accountmanager) dat alles binnen was.
Ik kan alle verhuurders aanraken zaken met ze te doen. Wat ik bijzonder fijn vond:
- Duidelijk online portaal
- Mijn vordering dezelfde dag in behandeling genomen
- Goed telefonisch bereikbaar
- Ambachtelijke service