n.v.t

Gewoon top, bedrijf goede communicatie duidelijk luisteren naar mensen en top kwaliteit en service, wat wil je nog meer

oplossingsgericht meedenken met de klant, snelle verzending

bij het inloggen voor de track en trace kun je niet echt zien waar het product is ontbreken van tracking nummer van Post.nl of DHL

G. van Schaik

Snelle correcte levering

Af en toe een aanbieding zou leuk zijn

Stefaan

Content

klantvriendelijkheid, levering

De Vlaamse taal verstaan ;-)

Henk

Meerdere keren hier al besteld. Prima levering.

Persoonlijk vind ik dat de verpakking wel iets beter zou kunnen, of je nu iets op wish, Alibaba of hier iets besteld de verpakking is hetzelfde dat voelt een beetje zuur al zullen er ongetwijfeld zo... Persoonlijk vind ik dat de verpakking wel iets beter zou kunnen, of je nu iets op wish, Alibaba of hier iets besteld de verpakking is hetzelfde dat voelt een beetje zuur al zullen er ongetwijfeld zo zijn redenen voor zijn

Pieter De kreij

Goed en snelle levering, duidelijke maattabellen

Overzichtelijk

Geen goede ervaringen met DHL wat helaas de leverancier is bij grotere bestellingen

Dennis van der Steeg

Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf om te bestellen, en erg snel en netjes verzonden.
Mooi ondergoed voor een nette prijs.
Weet zeker dat ik hier nog meer bestel.

Hier hebben ze wat ik ergens anders niet kon vinden.

Ik zou het echt niet weten.

Hans

Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn... Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn had ik NIET besteld.

Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met... Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met wie het verzonden gaat worden

Hans Notermans

Prima!

Snel, goed verzorgd.

dolf adam

eenvoudig te bestellen en overzichtelijk

nvt

Christian

verschillende merken

niet alle merken hebben alle keuzes, en er lijkt meer ter beschikking dan echt in voorraad