Reviews

9.1 / 10
650 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Je aankoop wordt beschermd

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
8.8/10
Bestelgemak
9/10
Snelheid levering
9.1/10
Info over verloop order
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Reactiesnelheid
9/10
After sales
8.7/10

650 Reviews

Stephane
9/10

Correct en klantvriendelijk. Uitstekend dus.


Anoniem
9/10

Makkelijk bedienbare site, mooie collectie , helaas geen grotere maten aanwezig. Levertijd klopt niet.

Sterke punten

Mooie collectie, makkelijk zoeken op de site, en goeie kwaliteit .

Verbeterpunten of tips

Grotere maten ontbreken (XXL of zelfs XXXL)
Leveringstijd/voorwaarde; Ik had voor 22:30 besteld, echter niet de volgende dag binnen, maar nog een dag later, Dus of; de tekst aanpassen met voor 22uur besteld is... of Levering in 2 werkdagen.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze website te beoordelen. Grotere maten dan XL worden helaas door de meeste merken niet aangeboden. Van de merken die het wel produceren bieden wij momenteel alleen van Schiesser maat XXL aan. Ik zal uw verbeterpunt doorgeven aan de inkoop.
Het spijt ons om te horen dat u uw pakket niet de volgende dag heeft ontvangen. Het moet normaalgesproken geen probleem zijn om tot vlak voor 22:30 u. een bestelling te plaatsen. Ik zie dat uw order voor die tijd is geplaatst maar pas de volgende ochtend in het systeem van ons verzendhuis terecht is gekomen. Een technische storing lijkt de beste verklaring. Wij gaan onderzoeken wat er mis is gegaan.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Esther
Klantenservice InUndies


Janis Dekker
10/10

Ik ben tevreden

Sterke punten

Snelle levering van het product


Anoniem
8/10

Goede website

Sterke punten

scherpe prijs en goede service

Verbeterpunten of tips

levering niet de dag erna door ontbrekend produkt. wel goed dat ik het pakket kon laten leveren in een afhaalpunt want was die dag niet meer thuis.


Thom
10/10

Uitstekend

Sterke punten

Goede website
Snelle levering
Mooie verpakking


Anoniem
5/10

Levering te laat. Communicatie slecht. Onvolledige levering.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Betere communicatie via mail. Zorgvuldiger werken.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze website te beoordelen.

Er is inderdaad helaas het e.e.a. misgegaan met uw bestelling. Ten eerste is uw pakket niet op tijd verzonden. Vervolgens bleek er ook nog een artikel te ontbreken. Wij hebben dit nagestuurd zodra u ons hiervan op de hoogte bracht maar begrijpen dat u niet tevreden bent. De gehele procedure verdient zeker geen schoonheidsprijs.

Daarom nogmaals onze oprechte excuses, het spijt ons u te hebben teleurgesteld.

Met vriendelijke groet,

Esther
Klantenservice InUndies


Bram
10/10

Eerste bestelling was meteen helemaal top! ?? Their undies. Ga zeker nog meer bestellen bij ze.


Anoniem
10/10

Zeer goed

Sterke punten

Snelle levering


Anoniem
10/10

Snelle levering en op het aangekondigd tijd

Sterke punten

ja

Verbeterpunten of tips

nee