Hans

Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn... Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn had ik NIET besteld.

Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met... Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met wie het verzonden gaat worden

Hans Notermans

Prima!

Snel, goed verzorgd.

dolf adam

eenvoudig te bestellen en overzichtelijk

nvt

Christian

verschillende merken

niet alle merken hebben alle keuzes, en er lijkt meer ter beschikking dan echt in voorraad

Paul Weustink

Bestelling ging goed, we hebben het pakketje alleen nog niet ontvangen.

Op fit moment geen enkele

Betere controle op aflevering

philip Gregory

Zeer goed

duidelijk

niks

johan Van Goolen

Algemene goede ervaring

grote keuze

ik draag een kleine maat , ( S ) is meestal direct uitverkocht bij leuk ogend artikel

Harri Homburg

Goede assortiment en Snelle levering, alleen jammer dat niet alle maten leverbaar zijn.

Goede merken

Leverbare maten