Johan

Mijn eerste bestelling hier werd nog geleverd met een handgeschreven bedank briefje. Had je een vraag aan de klantenservice over een bepaald model, of de levering ervan, dan kreeg je vrij snel een... Mijn eerste bestelling hier werd nog geleverd met een handgeschreven bedank briefje. Had je een vraag aan de klantenservice over een bepaald model, of de levering ervan, dan kreeg je vrij snel een reactie, en als iets niet op voorraad was tijdens een actie, dan kreeg je uit coulance een code zodat je later alsnog gebruik kon maken van een actie.

Er waren toen ook regelmatig acties van stapelkortingen, of 20-25% korting op een artikel, en los daarvan waren de prijzen toen ook veel scherper (overal treedt inflatie op, maar de Joe Snyder serie kon je toen nog á 16-18 euro krijgen). Deze specifieke serie hebben ze helaas ook niet meer.

De klantenservice neemt momenteel niet eens de moeite om op mijn bericht te reageren omtrent een lopende actie.

Al bij al krijg ik de indruk dat InUndies niet meer met zoveel liefde en passie gevoerd wordt als voorheen, en dat het me niet zou verbazen dat het straks wel eens einde oefening kan zijn. Het is al niet meer wat het was, ik ga toch eens naar een andere zaak kijken.

PS. Mn laatste bestelling heb ik wel keurig op tijd ontvangen, maar m'n vragen zijn alsnog onbeantwoord.

Je bestelling komt snel binnen

- Klantenservice
- Acties

Fabio

Als je een vraag heb aan de klantenservice i.v.m. dat bepaalde artikel nog beschikbaar is of wordt, dan kan het net zo makkelijk niet vragen. Omdat je een paar keer moet mailen om te vragen wanneer... Als je een vraag heb aan de klantenservice i.v.m. dat bepaalde artikel nog beschikbaar is of wordt, dan kan het net zo makkelijk niet vragen. Omdat je een paar keer moet mailen om te vragen wanneer weer beschikbaar is, dan krijg je uiteindelijk antwoord dat twee weken duurt en als twee weken voorbij is. Dan is nog steeds niet beschikbaar. Dan bel en krijg je te horen dat per mail op zou reageren, nou niet dus. Bel je weer dan zou hij weer op terug komen. Nou niet dus. Klantenservice ze reageren wel en nemen ook op, maar daar blijft het ook bij.

Mooie website

Zorgen dat klantenservice hun werk goed uitvoert.

Anton

snelle verzending

winkelmandje is na enige tijd automatisch leeg

Musky

Zeer snel geleverd

Mooie herenstring

Had iets meer glans verwacht en hoopte dat ie zeer lekker strak zou zitten

Hans

Mooi ondergoed

correcte levering, aantrekkelijke aanbiedingen van mooi merkondergoed

Peter

Top

Enorm uitgebreide collectie, exclusief en sexy

Fred

Superservice!!!

Service, snelheid van reageren, vriendelijkheid medewerkers

Interne afhandeling bestellingen

n.v.t

Gewoon top, bedrijf goede communicatie duidelijk luisteren naar mensen en top kwaliteit en service, wat wil je nog meer

oplossingsgericht meedenken met de klant, snelle verzending

bij het inloggen voor de track en trace kun je niet echt zien waar het product is ontbreken van tracking nummer van Post.nl of DHL

G. van Schaik

Snelle correcte levering

Af en toe een aanbieding zou leuk zijn

Stefaan

Content

klantvriendelijkheid, levering

De Vlaamse taal verstaan ;-)