Top nee

Goede service

Debbie

Heel goed - snelle levering :)

Snelle levering, wat achteraf niet gek is want ik woon in Amsterdam en de verzending gaat ook vanuit Amsterdam.

Dat is meteen een gemiste klantenservicekans - als jullie de moeite nemen om klanten zoals ik even te bellen of mailen en aan te geven, we zien dat je in Amsterdam woont, je kunt het ook ophalen in,... Dat is meteen een gemiste klantenservicekans - als jullie de moeite nemen om klanten zoals ik even te bellen of mailen en aan te geven, we zien dat je in Amsterdam woont, je kunt het ook ophalen in, dat scheelt 6 euro verzendkosten, zou ik dat meteen doen en dit iedereen laten weten. Sterker nog, dan zou ik 2 doosjes hebben gekocht!

Ik heb ook een vraag gesteld over, waarom er geen aluminiumverpakkingen gemalen koffie te bestellen zijn en daar heb ik geen antwoord op gehad, of althans niet gezien (ook niet in mijn spam)

Oh en de site - voor niet veel geld, kunnen jullie deze even moderniseren. Het lijkt een beetje een WordPerfectsite - bedoel het goed!

Ivo

Groot fan van Hibizkus wijnen

Producten waren goed verpakt

Leveringssnelheid :-)

Snelle levering, perfect verpakt

Demoontje

Goede ervaring

B

Bestelling van wijn was netjes verpakt

Dolf van den Bos

Ik wilde snel zes glazen literflessen Solan de Cabras kopen. De website werkte niet prettig op mijn iPhone. Maar via mail werd er snel een mouw aan gepast.

Assortiment

Website werkt niet rettig op iPhone.

Francizca Plantinga

Prima service, goede website en snelle levering!

Mooie producten die snel geleverd worden

Geen tips

Laura Matroos

Ik had Ibiza Ice besteld. Snel in huis. Goede service. Jammer dat Ibiza Ice maar in weinig winkels te koop is.