Renate. / FAKOPS BV

Supersnelle verzending en de flessen zijn altijd goed verpakt! En er zijn niet veel winkels in NL die de originele Hierbas verkopen.

Snelle verzending

Niets

Renate. / FAKOPS BV

Snelle verzending

Niets

Zeer netjes verpakt

Interessante producten en een zeer snelle levering, ook in België 1 dag na bestelling geleverd

Snelle levering,direct veilig betalen

Misschien de leverkosten ietwat inperken

Top nee

Goede service

Debbie

Heel goed - snelle levering :)

Snelle levering, wat achteraf niet gek is want ik woon in Amsterdam en de verzending gaat ook vanuit Amsterdam.

Dat is meteen een gemiste klantenservicekans - als jullie de moeite nemen om klanten zoals ik even te bellen of mailen en aan te geven, we zien dat je in Amsterdam woont, je kunt het ook ophalen in,... Dat is meteen een gemiste klantenservicekans - als jullie de moeite nemen om klanten zoals ik even te bellen of mailen en aan te geven, we zien dat je in Amsterdam woont, je kunt het ook ophalen in, dat scheelt 6 euro verzendkosten, zou ik dat meteen doen en dit iedereen laten weten. Sterker nog, dan zou ik 2 doosjes hebben gekocht!

Ik heb ook een vraag gesteld over, waarom er geen aluminiumverpakkingen gemalen koffie te bestellen zijn en daar heb ik geen antwoord op gehad, of althans niet gezien (ook niet in mijn spam)

Oh en de site - voor niet veel geld, kunnen jullie deze even moderniseren. Het lijkt een beetje een WordPerfectsite - bedoel het goed!

Ivo

Groot fan van Hibizkus wijnen