IntoCash

Nederlands de Baas

Zeer nette service, goed bereikbaar en kordaat

ingrid Visser

Zonder Intocash was het voor mij niet mogelijk om de huurpenningen van mijn verhuurde bedrijf te innen.

Silvia Kuntz

Snelle afwikkeling

Flakkee Verhuizers

Zeer tevreden.

Tevens is het portaal heel makkelijk om alle lopende zaken bij te houden.

De Werkgaard Bv

Heb tot heden zeer goede ervaringen met IntoCash gehad. Werkt prima en zal bij een volgende zaak zeker weer gebruik maken van het bedrijf.

Aan Zee Interactive

Snel en efficient

Nassier

De kosten in relatie tot de vordering waren niet hoog. Op de uitbetaling van het ontvangen vordering waren de reacties snel en conform afspraak.

Hika

IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de... IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de procedure tegen de debiteur. Nadat we een betalingsregeling hebben getroffen, heeft Intocash er maandelijks voor gezorgd dat het afgesproken bedrag werd betaald, door middel van brieven naar en telefonisch contact met de debiteur.

Jurgen Bulterman

De afwikkeling heeft netjes plaatsgevonden. Intocash heeft een betalingsregeling voorgesteld en Ik heb binnen de afgesproken termijn mijn vordering teruggekregen

Lindenboer V.O.F.

Mijn ervaring met IntoCash is uitstekend, ze zijn adequaat en vasthoudend.