IntoCash

Leenders

Erg professioneel en kundig gehandeld.

PsyToBe

Snelle en adequate hulp om achterstallige bedragen te innen

Dols

Na 8 maanden iedere keer weer gestresst over faktuur,herinneringen en apps eindelijk rust en IntoCash heeft mij zorgeloos met weinig woorden huurachterstand verzorgd en geïncasseerd.

Estherything

Telefonisch geïnformeerd waarbij ik vriendelijk te woord gestaan werd met interesse voor m'n verhaal en advies hoe het beste te handelen. Dossier werd vlot in behandeling genomen en terug gekoppeld.... Telefonisch geïnformeerd waarbij ik vriendelijk te woord gestaan werd met interesse voor m'n verhaal en advies hoe het beste te handelen. Dossier werd vlot in behandeling genomen en terug gekoppeld. Betaling was snel binnen, zonder gedoe. Ik ben zeer tevreden!

M. Hoogkamer

Een dossier bij IntoCash was makkelijk aan te maken. Vervolgens een goed advies gekregen om de vordering op juiste manier binnen te krijgen. Bij vragen duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.... Een dossier bij IntoCash was makkelijk aan te maken. Vervolgens een goed advies gekregen om de vordering op juiste manier binnen te krijgen. Bij vragen duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Prima service

Artjobs B.V.

Na 1 telefoongesprek met korte en duidelijke uitleg hebben wij IntoCash, digitaal voorzien van benodigde informatie.
Hierna is de zaak opgepakt en na alle tevredenheid afgerond.
Ben zelf...
Hierna is de zaak opgepakt en na alle tevredenheid afgerond.
Ben zelf niet van het uitdelen van een maximum score omdat er ten alle tijde ruimte moet zijn voor verbetering.
Zie het dus als een prima eindoordeel.
Hiervoor dank!

Fysiotherapie Middenweg

Adequate afhandeling van openstaande dossiers. Voortgangsproces is middels je eigen account bij IntoCash zeer inzichtelijk. Tot op heden 100% respons van mijn debiteuren.

Ben Visser \ Coörporatie Retail Media Initiatief U.A.

Zeer goed. Formido heeft betaald.

Jolanda Boshouwers

Alles echt heel goed geregeld. Voortgang van de incasso goed in te zien. TOP!!!

Nederlands de Baas

Zeer nette service, goed bereikbaar en kordaat