IntoCash

N Iqachoura

In het begin was het nog een beetje onduidelijk hoe ik het via de site moest doen. Maar na het langs gaan en duidelijke uitleg begreep ik hoe ik het moest doen.

Kiwand Services / Nico Dickhoff

Helaas was ik genoodzaakt mij te wenden tot een incasso bureau, het was voor mij een behoorlijke drempel om te nemen.
Nadat het eerste contact per telefoon en kort daarna per email op gang...
Nadat het eerste contact per telefoon en kort daarna per email op gang was gekomen was ik echter zeer opgelucht over het feit dat ik met IntoCash in aanraking ben gekomen.
Deze mensen en de organisatie behartigen je belangen echt op top niveau, binnen zeer korte tijd werd er resultaat geboekt, de voortgang van je dossier kan je keurig online volgen, de tegenpartij wordt echt op verschillende manier benaderd en ik kan niet anders zeggen dan chapeau !!!!

Administratiekantoor de Kamperfoelie

Erg snelle afhandeling­čĹŹ­čĹŹ

Virtueel Present

IntoCash heeft me uitstekend geholpen en geadviseerd. Ik ben heel erg tevreden.

IMF Transport en Dienstverenging

Helemaal top

Boxtel Culinair

Goede ervaring. Goede begeleiding tot en met de rechter en kennis van zaken

RT praktijk Zevenhuizen

Into Cash is een bedrijf dat 100% achter de schuldeiser staat. De informatie over inspanningen en stappen richting debiteur zijn direct inzichtelijk in het dossier. Over eventuele noodzakelijke... Into Cash is een bedrijf dat 100% achter de schuldeiser staat. De informatie over inspanningen en stappen richting debiteur zijn direct inzichtelijk in het dossier. Over eventuele noodzakelijke vervolgstappen wordt de schuldeiser goed geïnformeerd en geadviseerd.

Amsterdam Film School

Makkelijke website, snelle service en duidelijke uitleg. Fijn bedrijf om mee te werken.

Pieter Augusteijn

De zaak is snel afgehandeld. Na in eerste instantie zelf meerdere keren de schuldenaar te hebben gemaild heeft hij snel betaald na intocash een aanmaning heeft verstuurd.

Groeisprong

Ivm niet (tijdig) betalende klant heb ik gebruik gemaakt van een cashletter. Fijn dat dit online geregeld kan worden en volgens een duidelijke structuur.