IntoCash

oonk

Zeer net bedrijf goed advies en snelle handeling

M.Kerpel

Snelle actie, prettig contact en een zeer overzichtelijk systeem om online te volgen

Uitleganimaties

Wij hebben de voorbije jaren al verschillende dossiers bij IntoCash ondergebracht. Ze werken steeds vlot, effectief en met een goed resultaat.

P. Makelaars

Professionele partij, snel en accuraat, doen wat ze beloven

Ir Peter C. van der Laag

Positief qua inzet en professionaliteit. Blij met de opgestelde, aangetekende brief en de herhaalde, indringende, juridisch onderbouwde verzoeken om vooral de huurachterstand te vereffenen. Helaas... Positief qua inzet en professionaliteit. Blij met de opgestelde, aangetekende brief en de herhaalde, indringende, juridisch onderbouwde verzoeken om vooral de huurachterstand te vereffenen. Helaas mocht dit niet baten, door de hardnekkige opstelling van de huurder.. Ook blij met de adviezen mbt de bepalingen in de huurovereenkomst, aangaande de kosten voor eigen rekening voor GLW.

Cosiro

Zeer snelle onderhandelingen, erg correct en beleefd en ook mee denkend.

Alliance Francaise Rotterdam

Prima werk!

JCL Vestjens

Ik heb IntoCash ervaren als een zeer professionele organisatie die het dossier op de voet en nauwkeurig volgt. IntoCash is met een wanbetaler van huur een betalingsregeling overeengekomen en heeft... Ik heb IntoCash ervaren als een zeer professionele organisatie die het dossier op de voet en nauwkeurig volgt. IntoCash is met een wanbetaler van huur een betalingsregeling overeengekomen en heeft de achterstallige huur geind en naar mijn account overgemaakt. En wat ook prettig is: voor mij waren er geen kosten aan verbonden; die waren voor de wanbetaler.
Een dikke 10 voor IntoCash

Gevastgoed

IntoCash heeft voor mijn al div. incasho,s gedaan en dat was erg naar tevredenheid.

R.Verweij

We zijn er tevreden want de klant ging snel over tot betaling, we waren er zelf al een jaar mee bezig.