IntoCash

M. van Rossum Management Consultant b

Prima, accuraat, snel werk, gefaciliteerd door online tools.

Aan-Slag Administratie en Belastingadvies

Snelle actie met goed resultaat.

Michelle Smit

Ik vond het fijn Intocash het probleem volledig op zich nam, zodat ik me geen zorgen meer hoefde te maken en erop kon vertrouwen dat ik mijn geld zou ontvangen.

Psychologiepraktijk Casti

Laatste contact is alweer van een aantal jaren geleden. Voorheen geregeld contact. Inzet medewerkers was, voor zover ik dat kon beoordelen, goed.

VSL Techniek

Prima ervaring, alles uit handen gegeven en het werd geregeld.
Verschuldigde bedrag is overgemaakt.

ook aanbevolen aan een collega zzpr

R.J. van Andelan

Intocash heeft mij accuraat geadviseerd en snel de achterstallige huur geïncasseerd. Ik ben tevreden over hun aanpak. Mogelijk zal ik hen binnenkort weer nodig hebben.

Irma

Deskundig en snel advies.

Timothy Claassens

De service van IntoCash is op zich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu al ruim een half jaar bijna dagelijks bestookt wordt met het verzoek mn mening te geven. Sindsdien heb ik eigenlijk weinig...

Reactie IntoCash:

Geachte heer Claassens,

Dank voor uw feedback. Ik zie dat er 3 verzoeken zijn gestuurd. Vervelend om te horen dat u dit als storend heeft ervaren, excuus daarvoor. Ik heb ervoor gezorgd dat dit niet nog een keer kan gebeuren. Uw feedback is belangrijk, want met feedback kunnen wij voor al onze klanten onze dienstverlening steeds verder verbeteren. Ook helpt feedback anderen bij het nemen van hun beslissing. Met vriendelijke groet, mr. J.A. Greuningen, IntoCash

buitendijk

Mijn ervaring met intocash is goed.