Atexindustries BV

Snel, accuraat en behulpzaam

Reactie IncassoJuristen.nl:

Fijn dat we je snel van dienst hebben kunnen zijn!

Skytools BV

Prettige samenwerking en handige website waarin alles terug te vinden is. Makkelijke communicatie.

Beste Emina,
Bedankt voor de complimenten en leuk te horen dat je de website handig vindt. Wij hebben de website recentelijk vernieuwd.

Arnold

Snelle en duidelijke communicatie

Beste Arnold,
Bedankt voor je review. Mooi dat je factuur ook snel is geïncasseerd.

Klaassens

Ongekend goed snel en correct.

Beste Bram,
Bedankt voor je review. Fijn dat Corendon door incasso wel heeft betaald.

Vincent Smit

Van het bedrijf Boschbedding kreeg ik maar geen geld terug gestort na het annuleren van mijn order. Met hulp van IntoCash was dit binnen en dag teruggestort op mijn tekening. Heel erg bedankt voor... Van het bedrijf Boschbedding kreeg ik maar geen geld terug gestort na het annuleren van mijn order. Met hulp van IntoCash was dit binnen en dag teruggestort op mijn tekening. Heel erg bedankt voor de goede en snelle dienstverlening.

Beste Vincent,
Bedankt voor je review. Altijd fijn als er snel betaald wordt.

Hugo van Veen

IntoCash heeft mij uitstekend geholpen om een niet terug betaalde lening van ca. € 10.000 na 7 jaar als nog terug te krijgen. De communicatie was altijd correct, duidelijk en "to the point". De... IntoCash heeft mij uitstekend geholpen om een niet terug betaalde lening van ca. € 10.000 na 7 jaar als nog terug te krijgen. De communicatie was altijd correct, duidelijk en "to the point". De kosten (die ook door de schuldenaar zijn betaald) waren naar mijn idee zeer redelijk.

Beste Hugo,
Bedankt voor je compliment, Het heeft even geduurd maar de aanhouder wint!

J.M. Blom

Door IntoCash worden vorderingen probleemloos en snel afgehandeld. Door snel en betrouwbaar advies van IntoCash weet je waar je aan toe bent.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw complimenten. Fijn dat we u goed hebben kunnen adviseren en dat de servicekosten betaald zijn.

Maan

Zeer prettig

Beste heer Maan,
Bedankt voor uw feedback goed om te horen dat u de incasso als prettig ervaren heeft.

Vollaers

Ze doen uitgebreid hun werk, geven goede terugkoppeling en gaan zeer netjes te werk

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw complimenten. Wij vinden dat zowel naar de klant als naar de debiteur op een nette manier moet worden gecommuniceerd. Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft.

Zinthese Plus

Is prima opgepakt. Geen problemen.

Beste Joke,
Bedankt voor je review. De debiteur deed alleen voor de incasso moeilijk met betalen maar na incasso werd eigenlijk direct betaald.