IntoCash

Administratiekantoor C.F. Regelink RB

Tot mijn grote verrassing na jaren toch nog resultaat!

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. De betalingsregeling heeft inderdaad lang geduurd, maar het resultaat telt.

Winst

Geweldige service na een fout van mezelf.
Goede tussenoplossing gemaakt.

Geachte mevrouw,
bedankt voor uw review en fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen!

Ben Uitvaartbloemist

Goed!

Reactie IntoCash:

Geachte heer Slagter, bedankt voor uw beoordeling.

R den Hertog

Ik had met Intocash een hele prettige ervaring en ze hebben naar alle tevredem alles voor mij behandeld.

Reactie IntoCash:

Geachte heer den Hertog, bedankt en ook wij hebben de samenwerking als prettig ervaren!

Heel goed geholpen.

Bedankt voor uw review!

Super fijne ervaring en hebben mij telefonisch ook goed geholpen!

Reactie IntoCash:

Bedankt voor u het delen van uw ervaring.

Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het... Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het resultaat van de zaak.

Reactie IntoCash:

Bedankt voor uw review. De rechtszaak liep inderdaad goed en eerlijkheid duurt het langst!

Robert

Hele goede ervaring.
vriendelijk, professioneel en geduldig met het beantwoorden van vragen en onduidelijkheden.

Reactie IntoCash:

Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst... Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

Dawid

the case went smoothly

Dear Dawid,
Thanks for your review.

Erg fijn dat IntoCash geprobeerd heeft om het niet betaalde consult toch te laten betalen. Jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt. Zo zie je maar hoe makkelijk je weg kunt komen, als je maar... Erg fijn dat IntoCash geprobeerd heeft om het niet betaalde consult toch te laten betalen. Jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt. Zo zie je maar hoe makkelijk je weg kunt komen, als je maar gewoon je hakken in het zand zet.
Het heeft zeker niet aan IntoCash gelegen, dus daarover ben ik vooral positief.

Reactie IntoCash:

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review. Jammer dat het niet gelukt is. Het is bij relatief lage bedragen inderdaad zo dat het beter is geen rechtszaak te starten ivm het kostenrisico.