eerste zaanse kunsthulpcentrale

Mijn vordering werd naar volle tevredenheid be- en afgehandeld. Lof!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Geachte heer van der Linde. Dank voor uw recensie. Ik zie dat u eerder in 2014 ook een incasso had ingediend die wij wisten te incasseren. Leuk dat ons weer een opdracht heeft gegeven.

Cindy dlF

Snelle reactie, pragmatisch meedenken en goed advies van het IntoCash team gecombineerd met handige online portal waar je 24/7 status kan terugvinden, maken dat ik hier zeker terug zou komen als ik... Snelle reactie, pragmatisch meedenken en goed advies van het IntoCash team gecombineerd met handige online portal waar je 24/7 status kan terugvinden, maken dat ik hier zeker terug zou komen als ik weer een incassogeschil zou hebben!

Beste Cindy,
Hartelijk dank voor je recensie en fijn dat we je hebben kunnen helpen met het probleem met je huurder.

Dansstudio Dazzling

Duidelijke en snelle communicatie

Geachte heer Wessels,
Dank voor de goede beoordeling.

fons

Ik werd geholpen door meneer sneevliet, ik heb goed advies gekregen en dank de heer voor zijn tijd.

Beste Fons,
Dank voor je review en mooi dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben dan weet je ons te vinden.

Arend / Pvchoogeveen

Wij zijn super tevreden, dit was de 2e keer dat intocash ons kosteloos geholpenheeht, pvchoogeveen

Beste Arend,
Bedankt voor je review. Mooi dat je ons weer hebt weten te vinden. Het is inderdaad kosteloos omdat de debiteur de kosten van incasso moet betalen.

Jeroen

No nonsens bedrijf met korte lijnen en zeer fantastisch resultaat.

Beste Jeroen,
Dank voor je mooie beoordeling.

Vogel Architect

Zeer correcte benadering van de betreffende debiteur, waarbij IntoCash niet met alle door de debiteur te stellen vragen en opmerkingen bij mij als opdrachtgever komt om daarop een reactie en/of... Zeer correcte benadering van de betreffende debiteur, waarbij IntoCash niet met alle door de debiteur te stellen vragen en opmerkingen bij mij als opdrachtgever komt om daarop een reactie en/of antwoord op te geven.

Beste Halbe,
Bedankt voor je recensie. De debiteur voerde een uitgebreid verweer waar van alles werd bijgehaald maar jij had gelukkig alles goed gedocumenteerd.

Mellema

Zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Beste heer Mellema,
Dank voor uw recensie. Mooi dat uw factuur nu snel betaald werd.

Karina Ghazarian

Super fijn geregeld. Erg makkelijk om de zaak aan te melden en gelukkig ook direct resultaat.

Beste Karina,
Dank voor je mooie recensie. Je stond in je recht met je verzoek om de aanbetaling terug te vorderen. Uiteindelijk hebben we de tegenpartij hiervan kunnen overtuigen.

Fons van Loon

Snel en gedegen antwoord op een specifieke vraag. Dit schept vertrouwen.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Beste Fons, goed om te horen. Wij hebben vertrouwen hoog in het vaandel staan. Bedankt voor je feedback!