IntoCash

Psychologiepraktijk Casti

Laatste contact is alweer van een aantal jaren geleden. Voorheen geregeld contact. Inzet medewerkers was, voor zover ik dat kon beoordelen, goed.

VSL Techniek

Prima ervaring, alles uit handen gegeven en het werd geregeld.
Verschuldigde bedrag is overgemaakt.

ook aanbevolen aan een collega zzpr

R.J. van Andelan

Intocash heeft mij accuraat geadviseerd en snel de achterstallige huur geĆÆncasseerd. Ik ben tevreden over hun aanpak. Mogelijk zal ik hen binnenkort weer nodig hebben.

Irma

Deskundig en snel advies.

Timothy Claassens

De service van IntoCash is op zich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu al ruim een half jaar bijna dagelijks bestookt wordt met het verzoek mn mening te geven. Sindsdien heb ik eigenlijk weinig...

Reactie IntoCash:

Geachte heer Claassens,

Dank voor uw feedback. Ik zie dat er 3 verzoeken zijn gestuurd. Vervelend om te horen dat u dit als storend heeft ervaren, excuus daarvoor. Ik heb ervoor gezorgd dat dit niet nog een keer kan gebeuren. Uw feedback is belangrijk, want met feedback kunnen wij voor al onze klanten onze dienstverlening steeds verder verbeteren. Ook helpt feedback anderen bij het nemen van hun beslissing. Met vriendelijke groet, mr. J.A. Greuningen, IntoCash

buitendijk

Mijn ervaring met intocash is goed.

Dillmann Intermediair

Fijn dat je als kleine ondernemer goed geholpen wordt door IntoCash uit een onplezierige situatie over een onbetaalde factuur.

Ben

Tot nu toe top. Ze nemen alles uit handen en zorgen voor een vakkundige afhandeling.

Popschool Ommoord

Prima samenwerking

Kroko's Evenementen

Ik ben zeer tevreden over Intocash, snelle reacties, concrete afhandeling.