IntoCash

J.D. Siebenga

Ik had iemand geld geleend en daarvoor een overeenkomst opgesteld die door hem was ondertekend. Door maandelijkse betalingen zou hij de lening aflossen maar toen er nog een bedrag van € 450,- open... Ik had iemand geld geleend en daarvoor een overeenkomst opgesteld die door hem was ondertekend. Door maandelijkse betalingen zou hij de lening aflossen maar toen er nog een bedrag van € 450,- open stond weigerde hij het restant verder af te lossen. IntoCash heeft toen namens mij een laatste aanmaning gestuurd en de betrokken persoon heeft toen het resterende bedrag betaald. Ik ben IntoCash zeer erkentelijk voor hun inzet.

Webpic VOF

Een zeer goede ervaring van Intocash. Helaas hadden wij 3x de hulp nodig van dit bedrijf en hebben alle drie de zaken opgelost. Bij een langlopende zaak was het wel soms wat vervelend dat wij zelf... Een zeer goede ervaring van Intocash. Helaas hadden wij 3x de hulp nodig van dit bedrijf en hebben alle drie de zaken opgelost. Bij een langlopende zaak was het wel soms wat vervelend dat wij zelf elke 2 maanden moesten vragen wat de status was. Intocash weet misschien dat er niets veranderd is, maar de cliënt niet. Verder alles netjes en correct in orde.

Rowan / Visual Power

Erg tevreden over de opvolging van IntoCash en het gemak waarmee dit gaat. Snelle en professionele aanpak. Zeker een aanrader.

Satish Rangoe

Zeer goede ervaring. Waar een ander stopt of moeilijkheden ziet, zet IntoCash door. De eerste terugkoppeling was dat het bedrag was geïncasseerd en dit kwam al na ongeveer een week.

Leon

Fantastische en kosteloze incasso. Binnen een week alle uitstaande sladi geïncasseerd en ondertussen helder en eenvoudig gecommuniceerd.

BST Group

Het incasso traject loopt nog. Mijn ervaring tot nu toe is prima, maar onze klant is helaas nog niet tot betaling overgegaan.

Integro

Prima bureau. Overzichtelijke site.

StruikFinancials

Snelle feedback, heldere terugkoppeling

Work Coach Connect BV

Prima service, snelle reactie, kordaat optreden met als gevolg dat de openstaande rekeningen werden betaald!

Carpentry Solutions

Behalve dat de feedback link niet altijd werkt, want in voorgaande malen lukte het versturen niet, het bedrijf verder uitstekend. De juiste know-how, een professionele uitstraling, en positieve... Behalve dat de feedback link niet altijd werkt, want in voorgaande malen lukte het versturen niet, het bedrijf verder uitstekend. De juiste know-how, een professionele uitstraling, en positieve resultaten. Snelle en adequate werkwijze, heldere communicatie.