Uitstekend

Weston

Alleen maar goede dingens, snel en efficient. erg bedankt.

Beste Weston,
Mooi dat we je hebben kunnen helpen met het incasseren van je vordering. Bedankt voor je review!

Eelco

Snel en effectief! Zou het zo weer gebruiken

Beste Eelco,
Dank voor je review en voor je opdracht. We zien je graag terug!

Medisch Centrum Spoorlaan

Snel met goede inzichtelijkheid via portaal

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor de mooie beoordeling en fijn dat uw vordering is geïncasseerd.

leon

Intocash heeft me ontzorgd bij de vordering waar ik als leek in vastliep. Het is ook fijn dat de kosten door Intocash op de tegenpartij worden verhaald.

Beste Leon,
Dank voor je review en gelukkig is het probleem nu opgelost.

kosmos

Snel en to the point

Geachte heer de Bruin,
Dank voor de opdracht en de goede beoordeling. Mooi dat we ook het laatste gedeelte van de schade voor u hebben kunnen incasseren.

L.

Snelle, zorgvuldige en succesvolle opvolging

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor de review. Fijn dat wij ook deze zaak voor u mochten incasseren.

Tandartspraktijk

Duidelijk dossier en goede communicatie rondom de voortgang van de incasso

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor de recensie en wij doen ons best om uw andere vorderingen ook te incasseren.

Luc G.

Uitstekende service

Beste Luc,
Dank voor de review en fijn dat we je hebben kunnen helpen.

Rene

Schipholtickets zegde elke keer toe de betaalde vliegtickets terug te betalen. Helaas bleef het blijf beloftes. Na inschakeling van IntoCash werden de vliegtickets binnen afzienbare tijd terug... Schipholtickets zegde elke keer toe de betaalde vliegtickets terug te betalen. Helaas bleef het blijf beloftes. Na inschakeling van IntoCash werden de vliegtickets binnen afzienbare tijd terug betaald. Goed gewerkt geleverd door IntoCash. Helaas heeft Schipholtickets niet zijn eigen verantwoordelijkheid gepakt. Hier dus nooit meer boeken. Ze hadden al bijna een jaar het geld zelf teruggekregen van de vliegmaatschappij. Gelukkig hebben andere bedrijven die vliegtickets verkopen of de vliegmaatschappijen waar we rechtstreeks hadden geboekt binnen afzienbare tijd het geld terug gestort.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Beste Rene, dank voor je review. Vervelend dat zo'n partij haar verplichtingen niet nakomt maar gelukkig hebben we je kunnen helpen.