Frank Nelissen - Kongsomrit

Goede service, super en snel afgehandeld, overzichtelijke kosten ... we werken graag samen met IntoCash.

City Taxi Centrale

Belofte nagekomen, geld ontvangen. Ging allemaal redelijk snel.

Gd timmer en metselwerken

Mijn ervaring is zeer positief , duidelijke communicatie . Gaan direct aan het werk met positief resultaat ,
Ik heb 3 zaken uit handen gegeven alles is netje s tot een goed einde gekomen ik ben zeer tevreden

oonk

Zeer net bedrijf goed advies en snelle handeling

M.Kerpel

Snelle actie, prettig contact en een zeer overzichtelijk systeem om online te volgen

Uitleganimaties

Wij hebben de voorbije jaren al verschillende dossiers bij IntoCash ondergebracht. Ze werken steeds vlot, effectief en met een goed resultaat.

P. Makelaars

Professionele partij, snel en accuraat, doen wat ze beloven

Ir Peter C. van der Laag

Positief qua inzet en professionaliteit. Blij met de opgestelde, aangetekende brief en de herhaalde, indringende, juridisch onderbouwde verzoeken om vooral de huurachterstand te vereffenen. Helaas... Positief qua inzet en professionaliteit. Blij met de opgestelde, aangetekende brief en de herhaalde, indringende, juridisch onderbouwde verzoeken om vooral de huurachterstand te vereffenen. Helaas mocht dit niet baten, door de hardnekkige opstelling van de huurder.. Ook blij met de adviezen mbt de bepalingen in de huurovereenkomst, aangaande de kosten voor eigen rekening voor GLW.

Cosiro

Zeer snelle onderhandelingen, erg correct en beleefd en ook mee denkend.

Alliance Francaise Rotterdam

Prima werk!