IntoCash

MKW

Perfecte afhandeling van een openstaande factuur.

Patrick Andriese

Prima service en al meerdere keren gebruikt. Duidelijk in de gang van zaken en het volgen van de voortgang van het dossier. Ook erg gebruiksvriendelijk via de website alles in orde maken.

Schaay - AV B.V.

Het werk met IncoCash is prettig en transparant.
Via het dossier kunnen wij alle correspondentie/betalingen etc. goed te volgen.
Gelukkig hebben wij weinig zaken maar welke we hebben...
Het werk met IncoCash is prettig en transparant.
Via het dossier kunnen wij alle correspondentie/betalingen etc. goed te volgen.
Gelukkig hebben wij weinig zaken maar welke we hebben gehad
zijn goed en netjes afgehandeld.

JG Webmarketing B.V.

Snel handelen en reageren op acties en communicatie is in deze branche erg belangrijk. Dit wordt door IntoCash dan ook goed en snel opgepakt. Al met al een goede service.

Max van der Werff

Een vordering rechstgeldig maken en dan ook nog innen valt niet mee. Er bestaat ook het risico dat je veel geld aan een davokaat uitgeeft en uiteindelijk toch met lege handen blijft staan. Dankzij... Een vordering rechstgeldig maken en dan ook nog innen valt niet mee. Er bestaat ook het risico dat je veel geld aan een davokaat uitgeeft en uiteindelijk toch met lege handen blijft staan. Dankzij IntoCash wist ik van tevoren exact wat mijn maximale financiële risico zou zijn en besloot ik mijn zaak door te zetten.

PB Administratie & Advies

Een efficiënt en goed werkend kantoor. Geen onnodige correspondentie, maar gewoon duidelijk.

Dudok Bakkerij

Prima ervaring met IntoCash. Handige portal om status te achterhalen, snelle acties in het dossier.

Rosa Wiggers/Hondencentrum Contact

Nette afhandeling en tot nu toe altijd mijn geld alsnog ontvangen dankzij intocash.

Frank van Vliet / Entertainment Holding BV

Uitstekend gedaan, inkasso snel geregeld

Geke

Alles goed en snel afgehandeld! Top!