IntoCash

De Werkgaard Bv

Heb tot heden zeer goede ervaringen met IntoCash gehad. Werkt prima en zal bij een volgende zaak zeker weer gebruik maken van het bedrijf.

Aan Zee Interactive

Snel en efficient

Nassier

De kosten in relatie tot de vordering waren niet hoog. Op de uitbetaling van het ontvangen vordering waren de reacties snel en conform afspraak.

Hika

IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de... IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de procedure tegen de debiteur. Nadat we een betalingsregeling hebben getroffen, heeft Intocash er maandelijks voor gezorgd dat het afgesproken bedrag werd betaald, door middel van brieven naar en telefonisch contact met de debiteur.

Jurgen Bulterman

De afwikkeling heeft netjes plaatsgevonden. Intocash heeft een betalingsregeling voorgesteld en Ik heb binnen de afgesproken termijn mijn vordering teruggekregen

Lindenboer V.O.F.

Mijn ervaring met IntoCash is uitstekend, ze zijn adequaat en vasthoudend.

Marco Maliepaard

Snel, Netjes en correct geïncasseerd!

M Kramer-Janson

Uitstekende snelle oplossing van onze zaak. Prima inzage online.

AGT koerier

Heb een hele goede ervaring met IntoCash na telefonisch kontakt hebben ze de zaak heel snel afgehandeld

Friso Kuperus

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.