IntoCash

Rowan / Visual Power

Erg tevreden over de opvolging van IntoCash en het gemak waarmee dit gaat. Snelle en professionele aanpak. Zeker een aanrader.

Satish Rangoe

Zeer goede ervaring. Waar een ander stopt of moeilijkheden ziet, zet IntoCash door. De eerste terugkoppeling was dat het bedrag was geïncasseerd en dit kwam al na ongeveer een week.

Leon

Fantastische en kosteloze incasso. Binnen een week alle uitstaande sladi geïncasseerd en ondertussen helder en eenvoudig gecommuniceerd.

BST Group

Het incasso traject loopt nog. Mijn ervaring tot nu toe is prima, maar onze klant is helaas nog niet tot betaling overgegaan.

Integro

Prima bureau. Overzichtelijke site.

StruikFinancials

Snelle feedback, heldere terugkoppeling

Work Coach Connect BV

Prima service, snelle reactie, kordaat optreden met als gevolg dat de openstaande rekeningen werden betaald!

Carpentry Solutions

Behalve dat de feedback link niet altijd werkt, want in voorgaande malen lukte het versturen niet, het bedrijf verder uitstekend. De juiste know-how, een professionele uitstraling, en positieve...

Pretty by Martha

Jullie doen wat jullie behoren te doen, ik heb mijn geld ontvangen, gelukkig op tijd voor het failliessement van de klant.

Sportschool Sens, i.o. R. Soerel

De incasso's opdrachten worden goed ontvangen en teruggekoppeld. daarna worden de incassowerkzaamheden uitgevoerd, en ook daar een goede terugkoppeling. we waren zeer tevreden met de werkzaamheden...