IntoCash

Super fijne ervaring en hebben mij telefonisch ook goed geholpen!

Reactie IntoCash:

Bedankt voor u het delen van uw ervaring.

Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het... Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het resultaat van de zaak.

Reactie IntoCash:

Bedankt voor uw review. De rechtszaak liep inderdaad goed en eerlijkheid duurt het langst!

Robert

Hele goede ervaring.
vriendelijk, professioneel en geduldig met het beantwoorden van vragen en onduidelijkheden.

Reactie IntoCash:

Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst... Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

Dawid

the case went smoothly

Dear Dawid,

Thanks for your review.

Erg fijn dat IntoCash geprobeerd heeft om het niet betaalde consult toch te laten betalen. Jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt. Zo zie je maar hoe makkelijk je weg kunt komen, als je maar... Erg fijn dat IntoCash geprobeerd heeft om het niet betaalde consult toch te laten betalen. Jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt. Zo zie je maar hoe makkelijk je weg kunt komen, als je maar gewoon je hakken in het zand zet.
Het heeft zeker niet aan IntoCash gelegen, dus daarover ben ik vooral positief.

Reactie IntoCash:

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review. Jammer dat het niet gelukt is. Het is bij relatief lage bedragen inderdaad zo dat het beter is geen rechtszaak te starten ivm het kostenrisico.

Heel goed geholpen. Mijn geld toch nog snel ontvangen. Door de inspanningen van IntoCash.

Zeer tevreden en snelle correcte afwikkeling van zaken! Super. Ben bij jullie terecht gekomen op advies van klant van mij die ook met jullie zaken doet!

Sturris

Effectief en doortastend

Reactie IntoCash:

Geachte heer Sturris, bedankt voor uw positieve feedback.

steigerhout-teakhout-meubels.nl

Prima geregeld

B. Akyol

Ervaring is zeer goed. Naar tevredenheid afgehandeld.

Reactie IntoCash:

Geachte heer Akyol, bedankt voor het delen van uw ervaringen.