kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Raimo

Zoals al meerdere malen (helaas) super geholpen, je kunt meestal direct terecht en op de reparatie wachten. En de openingstijden zijn lekker ruim voor als je overdags geen tijd hebt.

Yannick clarijs

Ik vond het een hele goeie service en ik was zeer tevreden over de tijd die het koste omdat ik mijn telefoon snel weer terug had (binnen een uur) dus een top bedrijf

Prima en snelle afhandeling

Stefan Otte Traas Ongediertebestrijding

Keurig bedrijf!
Altijd een snel en professioneel advies en service.

Catia Silva

Altijd op korte termijn een afspraak!
Goede service!

Het witte beeldscherm werd vervangen door een zwart( zonder mededeling) na 2 maanden ging het los laten langs de rand en Home button begon te haperen. Het gebruikte beeldscherm was geen origineel... Het witte beeldscherm werd vervangen door een zwart( zonder mededeling) na 2 maanden ging het los laten langs de rand en Home button begon te haperen. Het gebruikte beeldscherm was geen origineel Apple maar immitatie. Heb het laters nogmaals laten repareren, wel ergens anders.

Snelle en goede service.

Hans

Waar word je nog direct en keurig geholpen als je onaangekondigd binnen komt vallen voor een reparatie ?
Hier in ieder geval wel !
Keurige, snelle service door vakkundig en aardig...
Hier in ieder geval wel !
Keurige, snelle service door vakkundig en aardig personeel.

Jacco de Zeeuw

Snelle service, duidelijkheid kosten, goed afhandeling naar verzekering