kwaliteit van de reparatie

Wat moeizaam

Reactie Into Repair:

Geachte klant.
Geachte klant.
Ik betreut het dat u onze samenwerking wat moeizaam vond . Helaas reageert u niet op mijn mail met het verzoek om uitleg wat u precies moeizaam vond en mijn aanbod om het samen op te lossen. Wij vinden tevreden klanten zeer belangrijk en dus nodig ik u graag uit in onze zaak om eventuele problemen op te lossen. Ik garandeeer u dat u tevreden en met een goed gevoel de zaak uitstapt. Bellen kan ook. Grt Theo Hoondert - Into Repair - 06 43555923

Esther

Super snelle service!!!
makkelijk toegankelijk, eerlijk!

Mike Weststrate

Wij zijn snel en goed geholpen met de reparatie van de I-Phone van mijn vrouw.

Goede, snelle en vriendelijke service.
Mijn mobiel flink laten vallen en werkt weer alsof hij nieuw is.
Factuur en offerte krijg je ook mee zwart op wit, fijn voor verzekering. Goede, snelle en vriendelijke service.
Mijn mobiel flink laten vallen en werkt weer alsof hij nieuw is.
Factuur en offerte krijg je ook mee zwart op wit, fijn voor verzekering.

Goede service ,snelle reparatie

Rapide Scheepvaart B.V.

Goede 24 uur service, ook op zaterdag, maar dat heeft wel een erg hoog prijskaartje

Prima service, originele onderdelen

M. De Kanter

Reeds meerdere malen gebruik gemaakt van de services van into repair. In alle gevallen zeer tevreden, vaak s'avonds laat met verzoek direct te repareren etc. Nooit een probleem en steeds goede... Reeds meerdere malen gebruik gemaakt van de services van into repair. In alle gevallen zeer tevreden, vaak s'avonds laat met verzoek direct te repareren etc. Nooit een probleem en steeds goede ervaringen gehad. (2x ipod scherm, 1x iPad accu, 3x iPhone accu, 2x iPhone scherm)