kwaliteit van de reparatie
9.5/10
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Waterschade aan mijn Iphone 6S.
Hiermee goed en vakkundig geholpen. Telefoon werkt weer prima terwijl hij heel wat mankementen vertoonde.
Goed bereikbaar, parkeren voor de deur en een...
Waterschade aan mijn Iphone 6S.
Goed bereikbaar, parkeren voor de deur en een snelle afhandeling

westeinde

Snelle afspraak planning op korte termijn. Snelle afhandeling van het probleem. Makkelijk te bereiken/in de buurt met goede parkeermogelijkheid

Yolanda Knook

Snel, correct, servicegericht

Vakmanschap en deskundig advies.

Super snelle service! Weten waar ze het over hebben.
Een echte aanrader

Eric Huissen

Super snel geholpen en hele aardige mensen

Een kapot scherm van een IPhone 5 is door hen vervangen.

Reparatie telefoon en iPad

Wat moeizaam

Reactie Into Repair:

Geachte klant. Ik betreut het dat u onze samenwerking wat moeizaam vond . Helaas reageert u niet op mijn mail met het verzoek om uitleg wat u precies moeizaam vond en mijn aanbod om het samen op... Geachte klant. Ik betreut het dat u onze samenwerking wat moeizaam vond . Helaas reageert u niet op mijn mail met het verzoek om uitleg wat u precies moeizaam vond en mijn aanbod om het samen op te lossen. Wij vinden tevreden klanten zeer belangrijk en dus nodig ik u graag uit in onze zaak om eventuele problemen op te lossen. Ik garandeeer u dat u tevreden en met een goed gevoel de zaak uitstapt. Bellen kan ook. Grt Theo Hoondert - Into Repair - 06 43555923

Esther

Super snelle service!!!