kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Jan P

's Morgens gebeld en kon 's middags langs komen. Goed en snel gerepareerd. Aardige mensen.

Ary

Prettig en snel geholpen. Kon meteen langskomen.

Robin

Goede en snelle service

Gert-Jan Janse GJ Service

Snelle afspraak voor reparatie (nodig want ik verdien mijn geld met mijn telefoon), vakkundige reparatie en als je moet wachten krijg je nog een bak koffie ook

P.Fredriksz

's Morgens gebeld, ik kon direct komen. Na 20 minuten was mijn iPad gerapareerd. Snel en vakkundig.

Gert-jan Verbrugge

Prima ervaring. Kon direct mijn defecte iPhone komen brengen. Helaas niet te repareren maar goed, had ik hem maar niet in het toilet laten vallen... Nu maar zien of de inboedelverzekering ober de... Prima ervaring. Kon direct mijn defecte iPhone komen brengen. Helaas niet te repareren maar goed, had ik hem maar niet in het toilet laten vallen... Nu maar zien of de inboedelverzekering ober de brug komt. Nette total loss verklaring via email gekregen.

Iphone 6S met waterschade waardoor batterij binnen een paar uur leeg was. Diagnose was snel gemaakt door Into Repair, component op het moederbord was defect en diende vervangen te worden een... Iphone 6S met waterschade waardoor batterij binnen een paar uur leeg was. Diagnose was snel gemaakt door Into Repair, component op het moederbord was defect en diende vervangen te worden een moeilijke soldeer klus. Na een paar dagen konden we telefoon weer ophalen defecte component was vervangen het toestel werkte weer prima. Bedankt Into Repair

Pilot

'S middags laat je je iPhone vallen, 's avonds kan je tot 22u terecht. Bakje koffie als service en ik kon meekijken met de reparatie. Uitleg erbij, helemaal super!

Vakkundig en zeer klantvriendelijk bedrijf.
goede service.