kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Mirella

Na een appje/belletje, konden we de volgende dag al terecht bij Into Repair voor reparatie van m'n dochter's Iphone.
Tot blijdschap van dochterlief, gezien ze haar Iphone-6 niet kan missen,...
Tot blijdschap van dochterlief, gezien ze haar Iphone-6 niet kan missen, zeker nu deze zo slecht functioneerde door beschadiging na val.
Klaar terwijl u wacht, Scherm werd vakkundig vervangen, en zelfs nog voorzien van een gratis screen protection.
Opnieuw erg tevreden met snelle en goede service !!! ThnX Theo ??

Fantastisch snel geholpen. Accu vernieuwd en nog een nieuw schermpje voor mijn iPhone6 voor een redelijke prijs.
Zeer tevreden.

Auke J. Vleer

Vervelend probleem met iPhone 6, maar snel opgelost door vervanging van het scherm.
Eerst zelf geprobeerd maar dat was tot mislukken gedoemd, op internet Into Repair (Heinkenszand) gevonden met goede recensies. Gebeld en kon 's-middags (die zelfde dag) al langskomen.
Binnen het uur was de i Phone 6 weer de oude, kon het bijna niet geloven.

Antoine

No nonsense service en netjes.
Kon de volgende dag al langskomen en wachten op de reparatie glas.
Iphone 5SE is weer in perfect in order

Chantal

Uitstekend geholpen. Snelle en goede service.
Mijn iPhone 5c scherm, was binnen 15 minuten weer als nieuw en kreeg zelfs een gratis screen protector aangeboden.
Zeker een aanrader

C van Terheijden

Vriendelijk ontvangen, snelle vakkundige reparatie vervangen scherm i phone 6.
Met garantie, zeker een aanrader.

zweemer-noordhoek

Internet deed het niet meer. direct geholpen door into repair.
Het was een software probleem.
Er werden hierover geen kosten berekend. super service.

FJM Tempelman

Zojuist terug van een reparatie betreft microfoon van een iPhone 3. Die doet het dus weer! Grandiooos en nog gratis ook.

Kenneth

Zeer goed geholpen

Arjan Duine

Super geholpen in het weekend scherm gesneuveld en op zondags zelfs nog gemaakt!